اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۰۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام انسان باید خعلی مراقب فکراش باشه و درصد کمی از فکر تفکراتته که از خـودته بسیاریش یا الهامه و وسوسه ی دیگران و شیاطبن آدم میشناسم تو مسجد سلامش کنی فحش میده تو دلش بهت چون کنترل نداره و شیطان مسلطه برش و فکر میکنه آسیبی که دیده حالا قرض داره نمیدونم مالیات داره قسد داره چیزی بعد هرکس ببینه شاده و حالش خوبه فکر میکنه عامل بدبختیشدو گرفتاریش و شکستش اینه و شیطان به دلش میاندازه و دشمن براش میتراشه و دیوانه ش میکنه من خودم الان تو آپارات بودم فیلمام باز نمیشد هرارتا فکر کردم اول که این حرف رو زدم نمیدونم رای دادم جلیلی نمیدونم دولت هنوز سرکار نیومده فیلمامو مسدود کرد و اینا دوم هرکی میومد تو ذهنم میگفتم کار اینه ابنا جمع شدن ضد من اینکارو کردن و اگه طرف خـوشحال بود و به یادش میافتم میگفتم کار همینه جلوی فیلمامو گرفته درصورتیکه ربطی به کسی نداره و وسوسه شیطانه که ایتطوری فکر میکنم و ممکنه مشکل فنی باشه قبلا هم اینطوری میشد حالا دلم هزارتا راه رفت طرف تیمش ببازه میخاد آدم بکشه از مربی انتظار نیست به این و اون تهمت بزنه که تیمش رو فلان کردن و عمدا کاری کردن ببازه چون واقعا فشار روشه و شیطان ها جمعی بهش حمله میکنن آدم کوه هم باشه خیالاتی میشه لااقل و دشمن میتراشه برای خودش چه برسه یه سرمربی و آدم باید حلیم باشه و قوی و اگه بهت فحش دادن و جواب ندی اولا شیطان رو عصبانی کردی دوم فرشته ها خودشون جواب طرف رو میدن و ادبش میکنن و تنبیه همین سکوت!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی