اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام امروز خواب دیدم تازه بیدار شدم و مشابه این خواب رو دیده بودم ولی توی یه مکان دیگه بود و بسیجیا و مامورای جوان بودن ولی الان خواب دیدم بابام اومد خـونه و یه دستگاه شبیه تبلت درازی بهم داد که یه صفحه ش که باز بود فیلمها و عکسهای من توش بود البته من بازشون نکردم ولی میدونستم کارهای منه و یه کارهایی و ادیت و اینا گذاشته بودن روش و من میتونستم فیلمامو بفروشم و پول بهم بدن این دستگاه مخصوص مامورای گمنام بود شاید چون تا حالا ندیده بودمش و عکسامم تو پیج بود ولی نه همه عکسها و طبقه بندی شده بود کارام و خواهرم نگران بود و میگفت علی تـرو به خدا این بخش رو باز نکن چون توش پر از حرفای زشته و شاید کارای خودم نبود و نظرات و فیلمای دیگران بود که من تاثیر گذاشته بودم روشون و فقط یه فیلم رو باز کردم که دیدم میخوام بخابم و دوربین داره رو تختخواب منو نشـون میده ولی دوربین تو اتاقم نیست که محل خوابمو نمایش بده و فهمیدم داشتن جاسوسی میکردن!!! عکسهام هم همش نبود و فهمیدم مامورا خوب منو میشناسن بعدش رفتم در مغازه نوشابه بخرم گفت نوشابه نداریم ولی گلاب با نمیدونم چی دارم و نشونم داد یه بطری بزرگ بود و دیگه بیدار شدم

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی