اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۴۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

سلام قرآن خوندن خیلی عجیبه اگه لذت نمیبری باید حتما آروم بشی و لازم نیست حتما معانی رو بخونی بلکه باید انس بگیری به یه سوره که دوست داری مثل سوره یس و ببین وقتی میخونی حتما باید آروم بگیری مگر در دو حالت یک کار بد و گناه کردی که آروم نمیشی دوم اینکه روش قرآن خوندن رو بلد نیستی بلکه یک سبک وجود نداره باید ببینی حالت چطوره یعنی بعضی وختا میبینی سولاخ سوراخی و انگار زخمی و تیر خوردی و داغونی لازم نیست در این حال مثل قاریان مشهور قرآن بخونی بلکه داغون بخون مثل این آدمای مست که حال ندارن باید خستگی ته دلت رو بیاری رو صدات یعنی اصلا زور نزن و نخاه زیبا بخونی بلکه عادی خسته باش یعنی صدات از ته چاه درآد و چاه دلته و اون دلی که گندیده و حال نداره و خروش نداره و زخمی و شکست خورده حالا اگه من بخام فیلم بگیرم شما میگی مست کردم و یا دارم مسخره میکنم ولی جون تو بدنم نیست و تیر خوردم و داغونم و نای حرف زدن ندارم و صحبت با کسی و دارم جون میکنم و کسی که جون میکنه صحبت کردنش سخته و آدمای مشهور میفهمن که من چجوری میگم قرآن بخون شاید مثل زخمی ها یا معتادا یا مست ها و بیماران یا کسانی که عذاب میکشن لازم نیست فشار بیاری رو خودت بلکه راحت باش و خیلی ریلکس با بی حالی قرآن بخون مثلا سوره یس و بزار عقده های دلت بریزه بیرون و درد هات از ته دلت بیرون بیاد لازم نیست در این حالت داد بزنی بلکه داری جون میکنی و در حالت مستی گفتن نماز نخوان ولی قرآن که میتونی بخـونی چه مستی معنوی چه دنیوی و بهتره از روی گوشی قرآن بخونی همینایی که حالت رو بد کردن بشنون

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

  • محمد اریل
  • این مطالب هیچ جا بدست نمیان. جوونا واقعا به این چیزا احتیاج دارند

    پاسخ:
    قربان محبتت آریل جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی