اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۵۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام یه رفیق دارم تو روبیکا با هم چت میکنیم و همیشه مشکل داره تو بحث ارضا نکردن خودش و من فکر میکردم معنویتش قوی نیست که به پیشاب راضی نیست بلکه دیدم ایراد از جای دیگست و چون برای خودم این مساله پیش اومده میگم بعضی عشقا هستن که دو طرف از نزدیک همدیگرو دیدن و حرف زدن باهم و مهرشون زن و مرد به دل هم نشسته این عشقا خطرناکه مثلا من با اینکه فیلم میگرفتم از خودم به کسی وسواسیت پیدا نمیکردم ولی وقتی میرفتم مغازه و فروشنده دختر بود مدت ها ممکن بود به دختره فکر کنم و مهرش به دلم میافتاد اگر اون زن رو بشناسی و باهاش حرف بزنی ممکنه عاشقت بشه و تا شب ها ارضا نشی ولت نکنه و در ذهن میبینیش که میخادت و میتونی از دور باهاش حرف بزنی و مدام به فکرته مخش رو زدی و وسواسی شده و میخادت و اینجا خطرناکه و دیگه نمیشه کاری کرد که ارضا نشیم بلکه صداش و تصویرش مدام تو گوش و ذهنمونه و طرف آشنا هست و میشناسیش و مخشو زدی لذا ارتباط از نزدیک با نامحرم بسیار خطرناکه و امام علی به زنهای جوان حتی سلام هم نمیکرد چون میگفت ممکنه به گناه بیافتن و نتونن خودشونو کنترل کنن بعد بهت فکر میکنه و تا آتیشت نزنه ول کن نیست الان در حالت طبیعی کسی برای ما مهم نیست که مدام بهش فکر کنیم ولی اگه مخمون رو بزن و یا جادو شیم و محبت بیافته مدام بهم فکر میکنیم و خطرناک میشه رابطه و اگه ارضا شدی باید روضه امام حسین گوش بدی و شهوت در این هنگام خطرناکه و فشار سخت روت میاره چون زنه با تمام وجود میخاد تو رو!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی