اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۳۵ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام یکی از بهترین نقشایی که دلم میخاد تو فیلم بازی کنم نقش معتاده درسته من خودم قلیون زیاد میکشم و معتاد به تنباکو شدم و میتونمم ترکش کنم هر موقه خاستم ولی دلم میخاد نقش معتاد به تریاک رو بازی کنم یعنی صدام رو خمار و نعشه و نرم و خسته و بیحاااال کنم و تو خونه اینطوری اگه صحبت کنم نصف فتنه ها از بین میره و کسی نه بهم حسودی میکنه هم دلشون برام میسوزه هم بداخلاق نیستم چون جون در بدنم نیست داد بزنم و همیشه نرمم و نمیتونم بجنگم بر سر پوچ و دعوا کنم ولی خب بهم میگن معتاد ولی خب کاری به کارم ندارم و حتی شیاطین هم کوتاه میان اگه صدامو مثل معتادا کنم ولی قبلا هرکی ادای معتادا رو درمیورد میگفتم زشته اونا بیماران و بیشتر مسخره و جوک میگفتن ولی میبینم بعضی افراد بزرگ صداشون رو تا ابد و برای همیشه شبیه معتادا کردن که کسی بهشون گیر نده و معتاد نیستن من شانس خودمو تو قرآن خوندن و خونه و فیلمام امتحان کردم دیدم هرچی با صدای خشن و گرفته و کلفت بخونم حسادت بیشتر میشه!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی