اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۲۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام داشتم فکر میکردم من بمیرم برای مردم عادی و دیگران چه فرقی میکنه من سرطان بگیرم برای مردم چه فرقی میکنه من زندان برم برای مردم چه فرقی داره من برم جهنم یا بهشت برای مردم چه فرقی میکنه من خودکشی کنم من دکتر شم من رییس جمهور شم و مدال بگیرم برای مردم چه فرقی میکنه من قهرمان شم من مشهور شم من برم مسجد برای مردم چه فرقی میکنه والا مردم انقدر گرفتارن که به من و تو اصلا فکرم نمیکنن ولی چرا کسی که مسولیت من رو قبول کرده و فرمانده ی منه براش مهمم مثلا وقتی یکی خودکشی کرد میگن چرا تحت مراقبت نبوده این کی بالای سرش بوده؟؟ یا یکی که بمب گذاشت یا آدم کشت میگن مامور نظارت بر این کی بوده چرا پیشگیری نشده یا یکی که سکته کرد میگن دکتر مراقبش کی بوده قرصاشو چرا میزان نکردن خلاصه برای بعضیا مهمیم ولی برای مردم اصلا مثلا همه روانشناس دارن همه مامور و فرمانده دارن همه پزشک دارن که شاید نشناسنش ولی تحت نظارتن!! مثلا امام زمان هممون رو به نام و خوب میشناسه و از همه بهمون دلسوزتره ولی ما فکر میکنیم ولیم و خودمختار!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی