یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۴۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام برای حال بردن جنسی فضا و مکان خلوت خعلی مهمه مثلا اگر مجردی باید یه جا باشه که راحت بتونی ذکر بگی و صدات درآد مثلا من بیشتر ارتباطم موقع قلیون تو انباری وصل میشه و در رو قفل میکنم و میرم تو حیاط قلیون رو آماده و بعد میرم تو انباری یه فضا و مکان مناسب برای خلوت باید داشته باشی که راحت باشی و مثلا گوشی پیشت نباشه که صدات رو ضبط کنن جاسوسان تا بتونی راحت از دور به زنها وصل شی و راحت ذکر بگی و خود قلیون کشیدن هم حال میده و آرامش میده و منکه بدون قلیون نمیتونم ارتباط بگیرم مگر اینکه زنها هکم کنم تو رختخواب و بهم توجه کنن ولی اگر خودم بخام از حال بدم اختیارا حال کنم باید حتما برم تو انباری خلوت کنم و قلیون بکشم و ذکر بگم اول چندبار آیت الکرسی و قل هوالله و چندبار فکر کنم و الحمدالله رب العالمین و استغفرالله ربی و اتوب الیه و صلوات و یا مهدی ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی بگم و به خدا فکر کنم و صحبت کنم تازه بعدش ذکر یونسیه میگم و به زنها وصل میشم تا تحریک شم موقع قلیون کشیدن وگرنه بدون مقدمه و خلوت و مکان مناسب اصلا تحریک نمیشم و مردان اگر تحریک نشن و راست نکنن نمیتونن رابطه بدن ولی تو رختخواب هم خوشم میاد بعضی وقتها ولی ارتباط قوی نیست!!

بله راهی نداره باید شیاطین رو دور کرد وگرنه اگه بخام تو خونه حال کنم تو اتاقم باید نیم ساعت تا یک ساعت نماز قضا بخونم پشت سرهم تا حالم خوب بشه وگرنه نمیشه ارتباط زد!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی