یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۱۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام علیکم یه بار خیلی وقت پیش رفتم مسجد یه مرد بود یه بوی خوشی میداد که عجیب برام بود در کنارم نماز میخوند و تعجب کردم که بوی پاکیشه یا عطر زده یقینا عطر زده بود ولی عطر این دنیا نبود من دیده بودم مادربزرگم خدا رحمتش کنه سواد نداشت زیاد صلوات میفرستاد مخصوصا برای من و یه بوی خوشی میداد همیشه خلاصه دیدم این یارو تو مسجد که کنارم ایستاده یقینا عطر زده ولی حس کردم از وجود خودشم هست که مومنه پس فهمیدم وقتی عطر گل یا حتی عطر شیمیایی با عرق مومن قاطی شه یک بوی خاص میده که مست کننده است مثلا قدیما عطر که به خودشون میزدن میپاشیدن به زیر بغلشون من بچه بودم تو تلوزیون میدیدم که به زیر بغل میزدن و وقتی عطر به پیراهن و بعد با عرق زیر بغل تماس و قاطی بشه یک بوی دیگه و بوی ملکوتی میگیره و مست کننده است مثلا زنهای رسول الله پیامبر اعظم (ص) عرق پیامبر رو در شیشه میکردن بس که بوی خوش میداد ولی ما پاک نیستیم که عرق بدنمون بوی خوش بده مثلا جورابا بوی گند میدن اکثرا ولی خود پیامبر اکرم هم علاقه به عطر داشتن در دنیا و عطر که با عرق بدن قاطی بشه در حالیکه مومنی یه بوی خاص دیگه نسبت به شیشه عطر میده و عطر زدن زن طبق روایات باید مخفی و رنگی باشه و عطر مردان باید ظاهری باشه و بوش پراکنده بشه مثلا این زنهایی که که کلی عطر به خودشون میزنن نامحرم از هفت فرسخی میفهمه براشون گناه مینویسن که خعلی خطرناکه!!

البته عطر در اسلام همش به معنای عام نیست مثلا زنی که خوانندگی کنه انگار عطر زده یا زنی که میاد تو مجازی عطر داره پراکنده میکنه و باید پوشیده و مخفی و در پشت پرده کار کنه نه لخت شه بیاد وسط!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی