یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

سلام انتخاباتم به دور دوم کشیده شده حالا اگر راه شهید رئیسی رو میخایم ادامه بدیم باید به آقای جلیلی رای بدیم دولت شهید رئیسی خعلی قوی کار کرد و من اشکالات زیادی ازشون نتونستم بگیرم یکیش قیمت گوشت و تورم بود که قیمیتا بالا رفت ولی خداوکیلی حقوق حقوق بگیران سال به سال بیشتر شد و من که بیکار بودم تقصیر خودم بود که بیشترین ضربه رو خوردم چون درامدم صفر بود و همینطور اجناس چندبرابر شد ولی گفتمکه حقوق ها هم چندبرابر شد دومین ایرادی که از دولت شهید رئیسی بود اینکه زبان ها بسته بود مثلا قوانینی اومد که من از آپارات اخراج شدم خب این هم سیاست جهانی هست نه صرفا ایرانی که حق اعتراض نیست و کار به این دولت و اون دولت نداره ما به جای فیلم گرفتن داریم مینویسیم ‌و قوی تر کار میکنیم

به هر حال جبهه انقلاب نباید شکست بخوره و بعضیا فکر میکنن آزادی بیشتر میشه پزشکیان بیاد این تا بخاد رو پای خودش وایسه دو سال طول میکشه و میریم عقب که فقط بخان حرفشو گوش بدن و شهید رییسی اتحاد رو در نظام بدست اورد و قوی کار کرد و حکومت کرد بر مردم و حرف حرفه خودشون بود و تسلط ایجاد شد شما تا بخای تسلط ایجاد کنی باید خعلی قوی کار کنی که حرفتو گوش بدن تا بتونی برنامه هاتو اجرا کنی وگرنه هرکس ساز خودشو میزنه و هرچی خرج کنی رو میدزدن لذا اگر جلیلی انتخاب نشه شکست سختی میخوریم و قدرت در کشور در نقطه به نقطه تقسیم میشه و فساد رو نمیشه جمع کرد!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی