یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

سلام یه مدت کوتاهیه برای نماز تو مسجد صف اول وایمیسم داشتم به خودم میگفتم چطور توجه کنم به خدا تو نماز و فکرم چی باشه تا نمازم بالا بره و قبول شه دیدم حس گناهکار بودن ندارم و خودم رو بنده عاصی و مقصر دیگه نمیدونم و تو نماز بیشتر استغفار کردم و الهی العفو گفتم و آروم شدم قبلش انگار فکرای اضافه داشتم و حواسم پرت بود و نمیدونستم باید چطور نماز جماعت خوند ولی اینکارو که کردم دیدم چقدر ناشکرم و بدم و ادعام میشه و دلم آروم شد و نمازم نورانی شد و خیالم راحت!! آدم اگر درست استغفار کنه دلش میخاد گریه کنه و سرکش نیست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی