یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۱۴ ق.ظ | علی | ۱ نظر

سلام داشتم ذکر اللهم عجل لولیک الفرج میگفتم و به زنها نیگاه میکردم تو گوشی که دارن حال میکنن نمیدونم بی احساسم یا گنهکار یا جادو شدم که زیاد خوشم نمیاد کلا‌ همیشه و آب از دهنم نمیرزه مثله نوجوانیم نیست که نتونم شهوتم رو‌کنترل و خودمو ارضا کنم کلا سنم بالا رفته و میلم اونقدر نیست که بخام زن بگیرم و فقط دیدن زنها حالم رو خوب کرده و بعضی وختا آب عشقم میریزم اگه حالم مساعد بود و تحریکم میشم ولی نه زیاد ولی امشب که این ذکر رو گفتم دیدم که زنه رو که دارم میبینم رو گوشی داره میده و در اوج لذته یکم توجه م به این نکته جلب شد که خرکیفه پس باید من از لذت بردن دیگران لذت ببرم و حسود نباشم یا احساس داشته باشم و تحریک شم البته اشک داشتن همه چیو درست میکنه و آدم شفا میابه و مثله اولش میشه ولی ممکنه اشک نداری و آب عشق پاک میریزی بجاش ولی باید وقتی میبینی زنه داره کیف میکنه تو هم لذت ببری و خوشت بیاد وگرنه مریضی!! البته از من که سه بار تیمارستان بودم در اوج جوانی و از هجده سالگی تا حدود بیست سالگیم انتظاری نیست حتما یه بلایی سرم اوردن بدتر از زندانیان!!!

  • علی

نظرات  (۱)

  • محمد اریل
  • دقیقا اشک داشتن آدم رو پاک میکنه واقعا خوبه

    پاسخ:
    آره خعلی موثره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی