یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۳:۲۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام داشتم فکر میکردم مغز خر خوردم ازدواج کنم خودمو اسیر یه دختر کنم؟؟ هرچند زیبا؟؟ این همه عشق ذهنی دارم که هر روز دخترها و زنهای جدید تو ذهن میبینم نمیدونم مرده ان یا زنده بعد برم اسیر یک دختر زشت بشم که برینه رو خودم و زندگیم؟؟؟ قبلانا دلم براشون میسوخت ولی الان دختر میشناسم حاظره تو ذهن و دور بهم بده و عاشقمه تا آب عشق بریزم ولی محرم اسرار خودم نمیدونم و بهش فکر نمیکنم عمدا و میرم سراغ بهتراش که قویترن!! اونایی که واقعا منو میخان و دعام میکنن و حالمو خوب میکنن و خودشون میان نه که من بخام به زن خاصی فکر کنم!!اینطوری حال میکنم و آب عشق میریزم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی