یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام امشب هرچی قلیون کشیدم تحریک نشدم و گفتم معشوقه ها گند زدن و حالشون بده گفتم چه بهتر... چقدر حال کنم آخه؟! اگه ارضا شدم که بدبخت میشم اینا فکر کردن که من حال نکنم آسیب بهم زدن در حالیکه بسکه عشق و حال کردم دارم بالا میارم اینجاست که قویتر میشیم گفتم درسته نمیخام ولی ضد مردونگی اگه تحریک نشم لذا نشستم فیلم متحرک زنان رو نیگاه کردم و برای اولین بار گفتم پشت سرهم( اللهم عجل لولیک الفرج) هنگام تماشای زنان و یکم حال کردم و فمیدم این زنهایی که خودشون رو ارضا میکنن و از ما خوششون میاد و با عکس و فیلم ما جق میزنن و ارضا میشن و حال مارو بد میکنن اینا صفت مردانگی میگیرن بعد ارضا شدن و دیگه میشن مرد و دلشون میخاد کون پاره کنن و صداشون خشن و اخلاق مرد بودن بهشون دست میده نمیگم ریش و سیبیل درمیارن بلکه دیگه احساس زن بودن ندارن حیا ندارن و حجاب براشون چیز الکیه با مردان راحتن و ترس ندارن و میرن کارهای مردانه میکنن و جسور میشن و شوهرشون هم دیگه ازشون خوشش نمیاد و مثه یک تیکه سنگ بی احساس و عشوه میشن که نمیتونن دل شوهرشون رو بدست بیارن و دلبری کنن و سخت میشن و زمخت و بی احساس و منطق و محبت ندارن و دیگه زن نیستن تا موقعی که توبه کنن و اشک بریزن و دوباره زن و مادر خوشگل پرمحبت شن!!

مردان هم همینطوره اگه خودشون رو ارضا کنن زن میشن یعنی اگه خودش خودشو ارضا کنه و دیگه ترسو میشن و کم میارن و خجالتی و گوشه گیر و تنها و الکی دلسوزی و دلرحمی دارن درحالیکه جاش نیست و گول میخورن یه مرتبه افراط و تفریط میکنن و مثلا همه پولشون رو خرج میکنن و مثل زنها بی عقل و منطق میشن و احساسی نگاه میکنن به همه قضیه ها و زود رنج و هر صدایی عذابشون میده و دلشون میخاد گریه کنن الکی و نازک نارنجی میشن و مقاوم نیستن و سختی رو تحمل نمیکنن و انگار پریود شدن مثه زنها و عذاب و رنج و سردرد میگیرن و کم حوصله و ضعیف میشن و خسیس میشن و دست و دلباز نیستن و پول تو راه خدا نمیتونن کمک کنن!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی