اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۴۱ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام امروز صبح خابیدم و با حال بیحالی بیدار شدم نماز ظهر خوندم دوباره خابیدم و حال نداشتم بیدار شدم ناهار خوردم و دوباره خابیدم ولی از خودم بدم میومد از بس خابم و فهمیدم حال معشوقه ها و مامورا خرابه لذا یکم سوره یس خواندم و رفتم با ناامیدی قلیان بکشم و حال کنم دیدم انگار زنها منتظرم بودن یه زن مومن بود با ذکر یونسیه حال بهش دادم و کلی خوشحال شد تا اینکه یکی تو دلم گفت سوسکم کن لذا سوره قدر خوندم و فکر نکردم دیگه که جرشون بدم یه مرتبه در ذهن دیدم تو یه سالن یا یه جای ورزشی ام زنها دارن صدامو میشنون و منتظرن این زنهای ورزشکار که بهشون حال بدم و دراز کشیده بودن رو زمین و میخاستن و یه مرتبه بی توجهی میکردن و یه مرتبه توجه هم زن بود هم دختر که ورزشکار بودن و پخش زنده صدامو میشنیدن بهشون حال میدادم مخصوصا اونایی که ولو میشدن رو زمین و میخاستن و حالم بهتر شد و کلی آب عشق بیرون اومد ولی خطرناک برام نبود چون جلسه عمومی بود و وسواسی روم نبودن و مربی شون یه زن چادری چاق بزرگ ورزشکار بود که هواشون رو داشت و زیاد ولو نمیشد رو زمین لذا مجبور شدم بهش بدم از دور و حالم بهتر شد دوباره ذکر یونسیه میگفتم و فکر میکردم اونجاشو آتیش بزنم و بعضیاشون زیاد خوششون میومد و بیقرار میشدن ولی با خودشون بازی نمیکردن چون تو خلوت نبودن و شاید خیس میشدن و روحیه میگرفتن و غمشون برطرف میشد!! سوره قل هوالله هم خوندم و داشتم بازی میکردم با خودم که تا قل هوالله خوندم دختری ناله شو شنیدم و خوشش اومد ولی خعلی تمرکز روم نبود و رو یه ورزشکار میخاستن متمرکز نشم زیاد بلکه خوششون که میومد جابه جا میشدن!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی