اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۵۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام حالا ما تو پست قبل از جر دادن زنها گفتیم که محبت ندارن از خدا بخایم پاره شن ولی امروز صبح بعد از مسجد رفتن بیحال شدم و جون تو بدنم نبود اومدم خونه دیدم مامانم خابه گفتم بهش مامان توروخدا خدا تورابه خدا بلند شو نماز صبح بخون و رمق نداشتم داشتم جون میکندم و رفتم تو رختخواب و قلیون نکشیدم و بیحال خابیدم بعد دیدم انگار دختری منو میخاد و من برای اولین بار در روابط ذهنی یا بعد از چندین سال نمیدونم داشتم قربون صدقه میرفتم و میگفتم قربون اون چیزت بشم منو دوست داری منو میخای و هی با یک لحنی که مادرها دلشون برای بچه شون میسوزه بدون صدا در دل قربون صدقه ش میرفتم و همینطور آب عشق بیرون میومد و بازی میکردم با خودم و صدای دلمو میشنید دختره و حال کردم تا اینکه مامانم گفت بلند شو صبحانه بخور و وقتی بیدار شدم دیدم اگه قسمش هم بدیم عشقمون رو بدون صدا در دل که توروخدا تورابه خدا به یک لحن دلسوزانه خاص که باید شنیده باشی از مردم که دلها کباب میشه که توروخدا مثلا بهم بده و بغلم کن و بدون صدا در دل بگو پس هم قسم بده بگو توروخدا هم قربون صدقه برو که قربون اون ممه های خوشگلت بشم و هم چاپلوسی کن که فدات شم شبنم رو لپات شم البته چاپلوسی نباید بلند بگی در روابژ عاطفی و اگه بدون صدا بگی اشکال نداره وگرنه چاپلوسی مخصوص پدر و مادره ولی بدون صدا در دل عیب نداره این سه روش با لحن خاص و دلسوزانه برای رابطه مجردی بدون صدا در دل خعلی مفیده که آب عشق بیرون بیاد! ما بیشتر ذکر میگفتیم و با فکر های دیگه مخ میزدیم بیشتر قبلا!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی