اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امشب مثل دیشب مناظره رو هم بخش دومشو دیدم هم مثل دیشب میخندیدم همش هم تنها بودم تقریبا بابام آخراش اومد خونه و خایه میمالیدم و تا صدای در اومد پریدم هوا و شلوارمو کشیدم بالا و یه صندلی گذاشته م جلو تلوزیون یعنی مبله و چایی هم درست کردم سه تا لیوان بزرگ خوردم آقا ما از خنده پوکیده بودیم تو پست قبلی که بعد از مسجد رفتن نوشتم به نکاتی اشاره کردم فرشته ها اوردنش تو مناظره امشب مثلا آقای زاکانی به پزشکیان میگفت تو که همش قرآن میخونی  فلان و من میترکیدم چون تو پست قبل از مناظره در مورد قرآن خوندن بحث کردم یا مثلا جلیلی از کلمه چاق و چله که تو پست قبلی گفتم استفاده کرد و من میترکیدم از خنده که چطور فرشته ها به دلشون میندازه چندین نکته هم قبلانا تو فیلمام گفته بودم که اشاره میکردن ریا میشه بگم حسودا چشمم میزنن مثلا از پول ترافیک به تولید کننده محتوا بدن یا من آخرین پستام تو باهم از حمایت نکردن از تولید که من این همه محتوا کردم نه لایکی نه کامنتی و اینا کردم و دیگه پست نزاشتم اومدم وبلاگ نویسی کردم و فیلم گرفتن نت بچه ها رو میگیره که گرچه جذابتره و فشار بیشتر رومه ولی وبلاگ و نوشته اگه حمایت شیم قویتره و جدی تر خلاصه همش میخندیدم مثلا آقای پزشکیان رو آقای زاکانی ناراحت کرده بود با یه آهی و دردی و دلسوزی بحث میکرد بعدش آقای جلیلی بی توجه به دیگران که فضای تلوزیون و درد و مردم چیه یهو حرفای خودش رو میزد و کار به کسی نداشت و به فکر صحبت های خودش بود و تمرکز رو کار خودش داشت گرچه به صحبت های نمایندگان دیگه اشاره میکرد ولی فضا رو کلا تغییر میداد و من کلی خندم میگرفت! دیشب نماینده ها یه مرتبه درمورد آقای قالیباف که حرف میردن ایشون سرش رو میگردوند به طرفشون و نمیدونم تو دلش چی میگفت ولی خنده دار بود و دیشب برای اولین بار نشستم مناظره رو نگاه کنم یه مرتبه قالیباف اومد و خنده م گرفت چون گفته بودم قبلا که میخام بهش رای بدم چون زبان گویایی داره و میدیدم چطور با حرفاش میاد رو مخ مردم و توانایی در نطق و کلام داره و همش میخندیدم!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی