اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۴۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز صبح مسجد بودم تازه برمیگردم بحث میکردیم منم گفتم فاسد که نمیشیم اگر خلوت کرده بودیم خطرناک بود بحث این بود که تو پارکا و مهمونیا بدحجابن و پاسور بازی میکنن و ما زجر میکشیم و نمیتونیم تحمل کنیم و یه عده میگفتن اصلا رهبری فرمودند که تو پارکا مومنان بیشتر برن تا فضا عوض شه و از فساد و اینا مثلا یا فضای بد دربیاد بله تو پارک شما برو حالا طرف بدحجاب باشه که فاسد نمیشی حتی تو مهمونی که دیگه لخت نیستن ممکنه آهنگ بزارن که تو تلوزیونم میزاره من مشکلی با آهنگ ندارم پاسور هم بلد نیستم که بخام بازی کنم مگر اینکه شراب بخورن که فضا خطرناک میشه من اصلا گاهی اوقات تو خلوت فیلم جنسی هم میبینم و مشکلی ندارم برای روحیه م خوبه از آبرومم نمیترسم مثل مقدسا که جاسوسان برام پرونده بسازن که با گوشی چی دیدم اصلا فیلم لختی خودمم رو گوشیم هست و عکسام و چندین فیلم که فقط خودم توشم و تا موقعی که ارضا نکنی خودت رو که گناه نکردی هرچی فیلم ببینی تو خلوت تنهایی و تو دنیای مجازی حکم دیدن از نزدیک رو نداره بعنی تو گوشی و تلوزیون زن لختم ببینی نگاه به نامحرم حساب نیست ولی اگر نامحرم بهت نزدیک شد فقط حق داری یک نگاه باندازی و نباید زل بزنی و نزدیک هم شید مثلا تو پارک ها اونقدر وضع خراب نیست و تو مهمونی هم دیگه خلوت حساب نمیشه که فاسد بشی و خراب شی مثلا خود یوسف پیامبر تو خونه ش زلیخا و زنهای دیگه بدحجاب بودن و هر پوششی فقط موقع خلوت بود که فرار کرد و از خدا ترسید و خدا نجاتش داد وگرنه لخت بودن و شراب میخوردن زنها و اقوام و هر نوع موسیقی بوده هر نوع نگاهی فقط خلوته و تو دنیای مجازی و گوشی ضرر و آسیب زمانیه که خودت رو ارضا کنی و خودارضایی رخ بده وگرنه جنبه درمانی داره برای بزرگسال به نظر من!! وما اقدر قوی شدیم که با خودمون بازی میکنیم ولی خودمون رو ارضا نمیکنیم تا آب عشق که قبل از منی که نجس هست و قبل از ارضا شدن آبی هست به نام آب عشق که باید عاشق باشی و زنی توی ذهنت این بیرون بیاد حالت رو خوب میکنه و مثل مقدسا نیستم که به زیر بغلشونم نیگاه نکنن چون ممکنه گناه باشه گناه نیست عزیز من اینارو شیطان وسوسه ت کرده زشت بدونی و بترسی و خوش نباشی!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی