یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۳۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام هرچقدر غذا رو جلو روتون بزارن روزیتونه و هیچ وقت کم نمیاد و گشنه نمیمونی و سیر میشی و کم نمیاد مثلا مامانم وقتی نهار و شام میزاره جلوم اکثر اوقات نمیتونم غذا رو تموم کنم مگر به زور زیاد بخورم و یا بابام بیشتر برام صبحانه درست میکنه دیروز کمتر پنیر برام گذاشته بود با لیوان بزرگ چایی بخورم بعد من نام خدارو بردم و شروع کردم خوردن و لقمه ها رو و پنیر رو کوچکتر گذاشتم لای نون آخرش چایی تموم شد و سیر شدم و پنیر زیاد اومد و خالی خالی پنیر رو خوردم و سیر شدم!!! حالا به هر حال شما تصور کن روایته که قبل از سیر شدن دست از غذا خوردن بکش و برای مریضی خیلی مفیده و قرار نیست ارضا بشی در خوردن و حتی شهوت!!!! شاید محض‌ همینه از دخترای لاغر مردنی بیشتر خوشم میاد که استخونین و ضعیف چون اینا خودشون رو ارضا نمیکنن و عاشقن و ممکنه بعد از ازدواج و سن بالاتر چاقتر شن و این دخترای ضعیف اگه چادری هم باشه یه چیز دیگست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی