یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۵۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام ما این یکی خونمون نزدیکه بیابوناس بیابونای در به دری بیابونای یوسف زهرا رو فکر کن و من در محله ی خوب جانبازان پایین شهر شیراز زندگی میکنم پشت باغ جنت که یه باغ بزرگ بود که تبدیل به پارک شده تو محله جانبازان یه مسجد با صفا هست که سعی میشه هر روز و شب برم نماز بخونم و دعا و یاد بگیرم اسم مسجد مسجده ابالفضل هست و آدمای با صفا و نورانی کم نداره خادم زحمتکش و روحانی بزرگی که مسولیتش رو آخر نفهمیدم یکی میگه رئیس کل مساجد یکی میگه رئیس کل تبلیغات اسلامی و تو مخم نرفت شبا جانبازان تک و توک با ویلچر و عصا میان مسجد من خودم بابام جانباز ۵۰٪ هست و با سهمیه هم دانشگاه دولتی قبول نشدم! وقتی بچه بودم رو یادم نیست ولی همسایه ها شایعه کرده بودن امام زمان از کوچه ما رد شده و دیدنش!!!میگفتن قدش بلند بوده و یه عصا داشته و پاش درد میکرده و موهاش ریخته بود و سر به زیر راه میرفته و به مردم کم توجه بوده!!! من دانشگاه دولتی قبول نشدم ولی خواهرام یکیش متخصص چشمه دو سه سالیه ازدواج کرده و یکیشونم پزشکه ولی من تو درس خوندن ضعیف بودم و همش وبلاگ مینوشتمظ!!! سه بار تیمارستان بودم و قصد ازدواج ندارم ولی از دخترای چادری خوشم میاد که ضعیفن و لاغر ولی یا جنده بهم میدن اگه بخام ازدواج کنم یا روانی تر از خودم دکترا میگن اسکیزوفرنی ام ولی یه هفت سالیه خودم قرص نمیخورم‌ چون شهوتم بشدت کم شد!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی