یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام امروز صبح مسجد بودم و نماز خوندیم و دعا کردن و حاج آقا بعدش بحث میکنه هر روز بعد از نماز و نکات مهمی رو اشاره میکنه یه بحثی که امروز کرد در مورد صبر بود که انواعی داره مثل صبر در عبادت و سوالی برام ایجاد شد که صبر در عبادت چیه مثلا نماز رو طولش بدیم؟؟؟ یه سرچ کوتاه کردم دیدم قسمتی از صبر در عبادت اینه که گناه نکنیم!! ببین شما اگه گناه بکنی عمرا حال داشته باشی نماز شب بخونی البته اقسام گوناگون گناه هست و دین طبق قرآن که آیه شو یادم نیست میگه خوشا آنان که دائم در نمازند!! یعنی میخام بگم اگه ما گناه نکنیم مدام در عبادتیم و حال داریم نماز و دعا بخونیم!

من ماه رجب یا ماه شعبان دلم میخاست روزه بگیرم که اجر و ثواب زیاد داشت ولی موفق نشدم تو یکی از این ماه ها خواب بد دیدم و زنی منو تو خواب ارضا کرد و همش تو خواب احساس شرم داشتم و میگفتم من روزه بودم چرا اینکارو با من کردی و نتونستم فرار کنم بعد که بیدار شدم و روز بود شب نبود گفتم من که روزه نبودم چرا تو خواب گفتم روزه ام؟؟ و به خاطر قلیون و حال کردن نتونستم تو ماه شعبان و ماه رجب روزه بگیرم ولی منو جزء روزه دارا نوشته بودن!! 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی