یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

سلام من برام عجیب بود که عارف کامل آیت الله کشمیری میگفت 400 بار در سجده ذکر یونسیه بگید و اونایی که کاملند 4000 بار میگن و میدیدم سیگار میکشه و نمازشو هم فیلمش رو نگاه کردم گرچه نماز جماعت بود ولی خیلی عادی بنظر میرسید بدون ذکر یونسیه شاید ولی من خودم حال ندارم ده بار ذکر یونسیه تو سجده نماز بگم ولی موقع قلیون کشیدن زنی رو در حال سجده در نظر میگیرم و ذکر یونسیه میگیم و با خودم بازی میکنم و خوشم مباد و فکرم میکنم و خعلی خوش میگذره تا جایی که از زنان مومن خوشم میاد و بدون ذکر و ارتباط الهی اصلا بهم نمیچسبه حال کردن و هر ذکر یونسیه که میگم یه جمله با خدا صحبت میکنم متناسب با زنی که در ذهنمه مثلا میگم خدایا میخوام بات دوست شم یا خدایا میپرستمت یا خدایا حرفتو گوش میدم و قبول میکنم و در حالیکه یک زن در ذهنمه و ذکر میگم و فکر میکنم با خودم بازی میکنم که آب عشق بیرون بیاد و هم رو صندلی نشسته ام و قلیون میکشم تو خلوت و انباری و فهمیدم نباید جنسی فکر کرد و ذکر گفت و کلمات زشت بکار برد چون شیطانی میشه و باید هدف ارتباط با خدا باشه و توسط زنها به خدا رسید اگه اون زنی که تو ذهنته خیلی دوستت نداره تو باید ذکر یونسیه بگی و بگی تو دلت که خدایا میخوام بات دوست شم و رفیق و در بهشت هم توسط زنها به خدا وصل میشیم و خدا وعده حوری و زن بهشتی داده به ما و هدف رسیدن و اتصال به خود خداست البته قبل از بازی و ذکر یونسبه و تجسم سجده زنان در ذهنم چندبار آیت الکرسی میخونم و دو سه تا قل هو الله و ذکر الحمدالله رب العالمین میگم و فکر میکنم که خدا نعمت هایی داده و شکر میکنم در ذهنم مثلا هر بار ذکر الحمدلله رب العالمین میگم یه جمله میگم که خدایا شکر که سالمم یا پدر ومادر خوبی دارم یا میتونم راه برم یا رهبر به این خوبی داریم یا حالم خوبه و رنج و غمی ندارم و بعد چندتا استغفرالله ربی و اتوب الیه میگم و برای گناهام یا گناه افرادی استغفار میکنم و چندبار هم صلوات میفرستم و با امامان صحبت میکنم در دل بعدش که وصل شدم ایشالا ذکر یونسیه میگم و زنها رو تجسم میکنم در سجده و فکر میکنم و قلیون میکشم ایشالا یه زمان برسه بتونم بدون دود و قلیون به خدا وصل شم و هم حال کنم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی