یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۱۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خب ما درمورد انحراف جنسی صحبت کردیم من خودم داشتم راه رو درست میرفتم تقریبا که منحرف شدم ببین عشق ذهنی وجود داره و اینجا شما بر حقی یا کلا شیطانی هستی؟! ببین کسی که عاشقشی جونت رو هم براش میزاری و این مساله است که حرف عشق ذهنی رو گوش میدی هرچی بهت گفت رو انجام میدی و منحرف مبشی ببین من نمیگم عشق ذهنی نداشته باش ولی حواست باشه بیشترش شیطانیه و یا شیطان میاد جای عشق ذهنیت رو میگیره من خودم تو باهم فیلم میساختم و فیلم چند روزم رو که درمورد عشق و عبادت بود رو‌نمایش نمیداد و منم دیگه فیلم نساختم و گفتم عشقم رو در سجده در نظر میگیرم و‌ذکر میگم مثلا ذکر یونسیه و از این زنها که در سجده هستن خوشم میاد و اگه قراره حرف کسی رو گوش بدم حرف کسیه که خدارو بپرسته وگرنه بقیه همه شیطانن همه ی عشقا در ذهن پس دلم میخاد دوباره برگردم  به یکی دوماه ماه پیش واگر عشق دارم اونو در سجده در نظر بگیرم و ذکر بگم نه اینکه تو دلم کلمات زشت بگم و ذکر بگم که این عشق شیطانی هستش!! من ار عبادت و تجسم سجده زنها خوشم میاد و عشق مومن میخاهم و خودمم نماز میخونم پس بقیه عشقا در ذهن شیطانیه پس اکر خواستم حال کنم و ذکر بگم و عشق داشته باشم زنی رو  در نظر میگیرم که درحالت سجده است و بجاش ذکر میگم و دیگه ایشالا حرف شیاطین رو گوش ندم!!

​​​​​

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی