یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بچه ی خوشکلی بودم همیشه نماز همیشه فکر پاک و چشم هیز دست خودم نبود سیستم اینجوری بود البته هیز مجازی بودم و زنها انواع سحر و جادو رو روم پیاده کردن تا رفتم تیمارستان و دیگه منو نخواستن تا موقعی که درس میخوندم امیدها به من بود تا دخترشون رو بگیرم ولی الان دیگه باید برای شهوت قرص میخوردم و دیگه هیشکه منو نمیخاست و فضا ضدم چیدن که من فاسدم و بیمار روانیم کردن و من هنوز توبه مبکردم و نماز میخوندم دیگه تحریک نمیشدم ولی الان یادشون رفته زمانی بر من میگذشت که برام میمردن الان چیزی نمیخام حتی خودشونو حتی زن حتی دخترشونو اما وقتی فکر جنسی میکنم میسوزن و دیوونه میشه دختره حتی شاید ازدواج کردن ولی نمیتونن تحمل کنن که من زنی رو بخام امروز از محبت مادران گفتم و مادری منو خواست قرآن گوش دادم موقه قلیون و فکر جنسی نکردم دختره آروم شد ولی حق به من بده درسته آرامش ندارم و عقده جنسی دارم  چون منو مادرهاتون به شدت میخواستن زمانی من مجبورم جنسی فکر کنم ولی اگه حالا هم منو مادرها بخان دیگه سعی میکنم جنسی فکر نکنم و فقط لذت ببرم ولی حق بده عقده جنسی به زنها داشته باشم چون مدام جادو میشدم و تحریک بودم ولی اگه میخای تو خلوتام فکر جنسی نکنم و دختره دیوونه نباشه باید به فکرم باشن و بهم خوش بگذره!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی