یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

پریشب سردرد شدید داشتم رفتم تو اینستا دیدم سرادار حاجی زاده موقع سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی خنده کرد و سوژه شد!!! یه متنی هم بی بی سی گذاشته بود که میگفتن بزار تو حال خودش باشه و دیشب فکرم مشغول بود که خنده نیتش چی بوده اینکه مثلا زورمون نمیرسه به اسرائیل؟؟ حالا جمله رهبری رو یادم نیست ولی درمورد حمله بود شاید که سرادار حاجی زاده خندید بعد من موقه قلیون یاد یه عبارتی افتادم که ظالمه کسی که از فجایای صهیونیسم شاد باشه و اون حدیثه که درمورد نشانه های ظالم بحث کردم و گفتم شاید داره جنگ روانی درمیاره که نابودت میکنیم اسراییل بعد از چند ساعت خبر حمله به اسراییل اومد و دیگه کلا یادم رفت داشتم به سردار چه فکرایی میکردم

میدونی بعضی شخصیت هارو میبینم انگار جوانن ولی ریششون سفیده اول میگفتم شاید سنشون کمه و سنی ندارن و مصیبت دیدن و‌ ریششون سفید شده ولی میبینم سن کمی هم ندارن مثلا آقای پناهیان شنیدم که تو جنگ جوان یا نوجوان بودن ولی وقتی میبینمش حس میکنم جوانه با اینکه ریش سفید داره یا سرادار حاجی زاده حس میکنم جوانه ولی ریش سفید داره!!! از اینا متعجب بودم که رازش چیه که حس میکنم اینا جوانن و دوتاشونم تخریبشون کردن تو چند روز اخیر بعد فهمیدم اینا رندن رند و شخصیت بزرگ دارن! خدا حفظشون کنه هردوشون رو میگن یاران امام زمان همه جوانن!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی