یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۲۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام خعلی اوقات هست میل جنسی ندارم ولی مثه یه عقده زنها منو میخان بیشتر ذکر میگم در این هنگام و فکر میکنم مثلا فکرم اینه میخام خوشحالش کنم باز ممکنه تحریک نشم و زنهایی که رو مخمند و فکرمو میدونن نه زیاد ممکنه آرامش بهم بدن نه تحریکم کنن ولی فکرمو میدونن بعد میرم صحنه ای رو در نظر میگیرم مثلا کنار دریام حالا کدوم زن ‌کنارمه؟! اینم جدیدا زیاد جواب نمیده وقتی با خودم حال میکنم و آب عشق بیرون نمیاد جالبه بدونین اگه به دختری الکی و نه جنسی باشه فکر کنم میفمند و منم نمیتونم رو زنی تمرکز کنم و ذکر بگم و حال کنم و باید اونا منو بخوان و خودشون بیان رو مخم تحریکم کنن ذهنی ولی امشب اتفاق جالبی افتاد عقده زنانگی داشتم و منو میخاستن زنها و  فکرمو میدونستن و میلی هم نداشتم رفتم عکسهای متحرک زنها رو که ذخیره کرده بودم رو گوشی دیدم و یکم حالم بهتر شد که شور نزن چیزی نیست ولی خودمو ارضا نکردم و زیاد گفتم تو فیلمام برای که ارضا نشی از چ روش هایی استفاده کنید مثلا اگر شهوتت شیطانیه و میل زیاد داری دست به اندامت نزن و خودتو تکون بده و ذکر بگو خلاصه داشتم قلیون میکشیدم چند دقیقه پیش و تازه برگشتم و به صحنه هایی که تو گوشی دیده بودم و زن و مرد در رابطه بودن رو در نظر میگرفتم و ذکر میگفتم و دیگه صحبت در دلم نمیکردم و دعا و اینا بعد دیدم چندین دختر و زن اومدم تو‌ذهنم و خودشونو نشون دادن که به من حال بده یعنی وقتی که ذکر و دعا میگم ممکنه حساس نشن ولی وقتی شانسکی به زنی فکر کنم و بدونن عشقی درکاره میان رو مخم و من زیاد خوشم نمیاد از صحنه جنسی و خعلی وقته این صحنه هارو میبینم زود فراموش میکنم چون خاطره گناه و ارضا شدن از نوجوانی دارم بهشون دیگه خعلی وقته  ذهنمو مشغول نمیکنم بعد از اینکه دیدمشون و تو خاطرم نمیمونه ولی امشب صحنه هایی که دیده بودم رو مرور کردم و زنها حساس شدن و اومدن توی ذهنم که به ما حال بده و فکر کن نه اونا!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی