یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۱۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خدایا گناه کردم زیادم کردم الانم راسیتش پشیمون واقعی نیستم و طلبکارم و دلم میخاد بیشتر حال کنم ولی میدونی دشمن دارم و حسود که نمیزارن خوش باشم و دعام نمیکنن پس درد میارم و بهت میگم:

خدایا میدونم گنهکارم و باید پامو قطع میکردی ولی به راه راست اوردی قدم هامو

خدایا میدونم بدم و باید تو کف پام میخ میکردی ولی قدم هامو بسمت خودت بردی

خدایا میدونم ظالمم و میدونم باید با شیشه دستم رو میبردی ولی دستم رو گرفتی

خدایا میدونم کار خیری ندارم پیشت و باید رو زبانم زغال آتش میزاشتی بسوزم ولی هدایتم کردی قرآن برات بخونم

خدایا میدونم گمراهم و باید دماغم رو با انبر میبردی ولی دماغم از روز اولش خوشکلتر کردی

خدایا میدونم کاری برات نکردم و باید با زهر جگرم رو سوراخ میکردی ولی غذاهای شفا بخش در اختیارم گذاشتی

خدایا میدونم بداخلاقم و باید دندان هامو با سنگ میشکستی ولی بهترین غذاهارو نصیبم کردی

پس ای خدا مرا ببخش که غفاری و عذاب هارو نصیب من نکن وشامل دشمنات کن!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی