یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام امشب قبل قلیون و قبل از نوشتن پست قبل داشتم تلوزیون میدیدم پخش مستقیم از کربلا و حرم رو زیاد دیدم ولی برام جذاب و جالب بود که مردم رو نشون میداد که تو حال خودشون بودن و نماز و دعا میخوندن یا جوانهایی قرآن به سر دیدم که شاید اصلا نمیدونستن داره فیلم ازشون ضبط و ثبت میشه و تو حال خودشون بودن دیگه و راز و نیاز و ذکر و دعا زیر لب داشتن و خیلی خوشم اومد و گفتم منم دلم میخاد در حال غفلت نباشم و راز و نیاز کنم و نماز زیارت بخونم و دیدم ملت چقدر نورانین و حال خوش و زار دارن و چه ساده خدارو صدا میزنن و تو حال خودشون با خدا نجوا میکنن و گفتم منم میتونم و باید کاری کنم و حالمو خوب کنم من همش خودم رو میدیدم که با خدا اندکی صحبت کنم ولی دیدم تو حرم آقا همه یه گوشه در حال خودشون و چقدر عقبم که دعا نخونم و من همش ذکرام و دعاهام برای حال کردن بود و دیدم خیلیا هستن که خداپرستن و راحت و ساده و با آرامش بدون اینکه مقام و معنویت زیاد یا کم داشته باشن دستشون رو بالا بردن و با خدا و امام حسین علیه السلام نجوا میکنن و شرمنده شدم و گفتم این همه آدم به غیر من خداپرستن و با دلهاشون خدا رو صدا میزنن من الان کجام و چرا دعا نخونم و گدایی نکنم و حالم خوب نشه مگه حتما آدم باید گناهکار و مریض و دردمند باشه که بره پیش خدا و دلم میخاد اگه پخش زنده از حرم نشون میدن این عبادت ها و نمازها و دعاهای مردم معمولی که یه گوشه هستن رو هم نشون بدن گرچه آدم خودش بره حرم و ملت رو ببینه خعلی بهتره ولی وقتی یه آدم معمولی رو با عبادت معمولی و نماز خوندن دیدم ترغیب شدم نماز بخونم و دیدم چقدر راحت میشه وصل شد به خدا و نیاز نیست حتما آدم خاص و بزرگی با حال معنویت بالا باشی بلکه قصد کن و دو رکعت نماز بخون ایشالا همیشه قبوله!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی