یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

امشب شب قدره منم دعا بفرمایید لطفا

آقا امشب دوستم برام پیغام داد و خواست درمورد موضوعی فکر کنم که تو یوتیوب دیده بود من جواب دادم گفتم اینجا هم بگم میگفت تو یوتیوب یه ویدیو دیده تو صفحه اول که دخترایی تو خیابون پسرا رو بغل میکردن و ازشون میخاستن بیان طبقه بالا حال کنیم میگفت یه عده کار میکنن پول جمع کنن برن تایلند و اینا

من خودم همچین ویدیویی رو دیده بودم چند ماه قبل و راست میگفت من خودم نوجوان بودم از هر زنی خوشم میومد و نمیتونستم یه زن لخت ببینم تو صفحه مجازی ولی الان اینطوری نیستم دیگه اگه زنها عاشقم نباشن اصلا تحریک نمیشم که بتونم باهاش سکس کنم و از زن مومن و عاشق بهم خوشم میاد که منو بخاد و از دور و ذهنی خعلی معشوقه داشتم گرچه با زنی از نزدیک سکس نکردم ولی تو ذهن زیاد حال کردم واگه خدا بخواد و عبادتش کنم برام زنهایی میزاره که به یادم باشن و تحریک میشم و آب عشق بیرون میاد آرایش میکنم یا مست میشم ولی ارضا نمیکنم خودمو این زنهای فاحشه رو هم هیچ حسی بهشون ندارم و اینا برای پول اینکارارو میکنن و شنیدم بیماری های پوستی مثل زگیل دارن که مسریه و مردان میترسن به همچین فاحشه هایی نزدیک بشن چون بیماری ای هست که به راحتی درمون نمیشه و نمیدونم خدا این بیماری رو به فاحشه ها داده یا یه عده که از فساد بدشون میاد با شوینده و یا کرم یا چیزی ادبشون میکنن که اینا فساد نکنن ولی هرچی هست خوشم نمیاد ازشون و اصلا حتی لختم بشم و بشن تحریک نمیشم که بخام رابطه باهاشون بدم و باید طرف دعاگوم باشه و علاقه و وسواسیت  وعاشقم باشه و بیاد رو ذهنم تا بهش فکر کنم و تحریک شم وگرنه حتی من قصد ازدواج فعلا ندارم چون میدونم زن مناسب حالم که خوشم بیاد ازش نه بهم میدن نه پیدا میکنم ولی از راه دور و ذهنی زیاد حال کردم و خدا بخاد تحریک میشم گرچه شهوتم قوی نیست و چیز گنده و بزرگی ندارم که باب طبع زنها باشه ولی باز میتونم شهوتم رو کنترل کنم اتفاقا خوشم میاد بهم فکر کنن زنها تا تحریک شم ولی مثلا بیست سال پیش قبل تیمارستان رفتنم که میل شیطانی و قوی جنسی داشتم اصلا خودم رو نمیتونستم نگه دارم و هر روز باید یک بار ارضا میشدم از فیلتر رد میشدم و از همه زنها خوشم میومد و حاظر بودم با یه دختر گرچه فاحشه باشه زندگی و ازدواج کنم ولی تو قرآن فرموده زنهای پاک برای مردان پاک و مردان پاک برای زنهای پاک و مردان خبیث برای زنهای خبیث و زنهای خبیث برای مردان خبیثند یعنی از راه فکر مال همند چون وقتی بهم فکر کنیم و یاد همدیگه باشیم مال همیم نه اینکه دست یه زن نامحرم رو بگیرم اون خودش صدتا عشق داره بلکه باید بهم فکر کنیم و یاد همدیگه باشیم حالا شما اگه از فاحشه های لخت سایت پورن خوشت میاد پس خودتم خبیثی من از زنهای مومن و چادری خوشم میاد و ممکنه سایت پورن ببینم چونکه میخام ماموران حسود ولم کنن ولی زیاد خوشم نمیاد و زیاد تحریک نمیشم ولی اگه زنی عاشق تو ذهنم بیاد خب خوشم میاد 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی