یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ | علی | ۲ نظر

سلام من علی ام بعد از چند سال برگشتم بنویسم دلا شاد شه چون اولا امشب که شب شهادت حضرت علی علیه السلام هست دلم گرفت و غم رو دلم نشست و گفتم یا علی کاری برات نکردم و به دلم خورد باز بنویسم خب من این چندسال که نمینوشتم فیلم میگرفتم ولی به دلایلی از جمله حسادت تصمیم گرفتم چند سال از خودم فیلم نزارم تو آپارات که بیرونم انداختن و توی باهم حمایتم نکردن و توی اینستا تنهام و توی یوتیوب همه فیلمام حذف کردن به دلیل حق نشر و توی روبیکا دیده نمیشم و فقط باهم برام مونده بود که چند هفته س فیلم نزاشتم و حمایتم نکردن و بازدید و لایک و کامنت نداشتم و حتی حسادت کردن من دنبال پول و شهرت نبودم و الا میرفتم اینستا و هزارتا تا هزارتا بازدید میخوردم بلکه حمایت نشد حمایت همش بازدید و پول و اینا نیست فردا حسادت شد منو بردن تیمارستان هیچکه ازم دفاع نمیکنه و دلش برام نمیسوزه خوشحالم میشن نه عشقی نه مالی نه پولی نه لاقل لایکی چیزی و تو چنین فضایی که مسولین کشور دارن و عاشقم نیستن همینجا بنویسم راحترم تا چند سال شاید فیلم نسازم و کارهامم میگرفت ولی حمایت نبود لاقل عاشقمم نبودن ولی امشب بدم اومد از خودم کاری نکنم همینکه تو چشم نباشم و نبینن منو ظاهرا خیلی از حسودا کاری بهم ندارن و اگه تو نوشتن رفیق پیدا کنم پایه ترن و منظور با دلنوشته بهتر منتقل میشه و حواس ها بیشتر جمعه و بگم که فعلا برنامه خاصی برا نوشتن ندارم و امروز صبح یه حدیث رو دیدم امشب به دلم خورد درمورد احادیث فکر کنم و برای خودم مینویسم بیشتر چون اینها گنجن و اگه فکر نکنم غم رو دلم میشینه و آرامشم گرفته میشه باشد که کسانی که کارام رو دنبال میکنن هم از نوشته ها بهره ببرن وقتی قرار نیست کار به نام من تموم بشه حتما دانشمندانی هستن که کارام رو دنبال کنن ولی الان حس نمیکنم گروه قوی رو مخم باشن که برای گروه خاص کار کنم و از احادیث شروع میکنم و فکر درونی و زندگی خودم و مهم نیستم ولی فیلم که میگرفتم کارام همیشه میگرفت و هدر نمیرفت و استفاده میشد گرچه حمایت نبود و اگه حسادت باشه محکوم میشم ولی با نوشتن اگه کسی باهام دوست شه دوستی عمیق تره خب موفق باشید!!

  • علی

نظرات  (۲)

سلام. خیلی خوب کردی ایولا. دقیقا راجب فکر کردن راجب احادیث گفتی عجب سرنخی بهمون دادی دمت گرم. امشبم شب سوم قدره از خدا میخوام کمکت کنه مثل همیشه دلت هم شاد باشه... منم امشب تصمیم گرفتم خلوت کنم و انقدر پای سیستم و گوشی نباشم

پاسخ:
سلام مرسی عزیزم خعلی ممنون ممنون دعا کردی

درمورد فکر کردن راجب حدیث هم بگم که واقعا رزقه و نصیب هر کسی نمیشه. خیلی عالیه ان شالله کلی نکته خوب گیرت بیاد. و چقدر میشه راجبشون مثال زد از زندگی خود آدم و کلی سوال جدید طرح کرد
و من به این رسیدم که هر چقدر بیشتر وقت برای دعا و قرآن و تفکر میذاری خدا هم کمت نمیذاره و انگار حوصله ت بیشتر میشه و ظرفیت دریافتت بیشتر میشه

پاسخ:
آره خدا کمکمون کنه از احادیث بیشتر بگیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی