یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

حالا ما گفتیم آپارات خوبه باهم هم خوبه میدونی من خودم خرابکارام وقتی وبلاگ مینوشتم ماموران اختصاصی میزاشتن همرام باشن تو سیستم بلاگ وقتی میرم تو ویسگون عکس میزارم چندتا مامور اختصاصی رو درگیر خودم میکنم وقتی میام اپارات چندتا, مامور اپارات, فقط بیست, و چارساعته درگیر کلیپام میشن باهم, هم بعدا همینطور میشه درسته نمیزارن شاخ بشم, که به نفعمه و داقون میشم و ارتباط مستقیم حقیقی هم ندارم با مامورا ولی خیرم رو میخان و دلسوز منن حالا من دیشب تا صبح داشتم کلیپ میزاشتم خوب درسته مامورا پشت منن مثه, کوه ولی خرابکاریه دیگه نمیسازن باهام نباید متمرکز بشم اینجا و وقتی هم زیاد چت کنم حرف بزنم با بچه ها درسته کیف داره اگه بیان پی وی و از تنهایی درمیام ولی از عالم ملکوت و ارواح فاصله میگیرم دیگه نمیتونم کلیپ جدید بسازم و نورانیتم میپره و غفلت زده میشم لذا سعی میکنم اگه شد یا نشد بعد از ظهر و شب تو باهم کلیپ بزارم و وقتم رو بیست و چارساعته اینجا نزارم چون به نفع, خودمم هست و باید وقتو با مامورا تقسیم کرد من بهم میگن برو یوتیوب کلیپ بزار کسب درامدم میکنی اولا فیلتره دوما من مسخره بازی نمیکنم سوما من کارام ساده است و خودم از خودم فیلم میگیرم و اونجا کارم نمیگیره چارما من کارام اداریه و ماموران هوامو دارن نه برای چارتا بچه مشنگ خودمو خراب کنم مامورا مثه, کوه پشتمن و از دور, هوامو دارن گرچه ظاهرا تنهام ولی, خدایی نمیشه, کار کرد و من به جنون رسیدم که این کلیپ هارو میسازم اگه بخام دوباره همین, کلیپ ساده رو بسازم زمین تا آسمون فرق داره حالم و نمیگیره کارام موفق باشید!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی