یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

و اما داستان تیمارستان:من البته قبول دارم تا حدی اسکیزوفرنی ام ولی به قول دکتر خطرناک نیست!و داستان اینه که من وبلاگنویسی میکردم ایام نوجوانی و به قول بابام 40 نفر رو دیوانه کردم که از زبونش دررفت و خیلیا بهم وسواسی بودن و همش حس میکردم همه دارن منو میبینن مخصوصا پشت کامپیوتر البته شهوتم قوی بود و هر روز یه بار از فیلتر رد میشدم و اونموقه هنوز فیلتر نبود و جرم بود و بعدش سایتا فیلتر شد و نمیدونستم  باید چکار کرد که بعدها فهمیدم میشه به پیشاب راضی بود خلاصه یه همسایه جدید روانشناس بعد از اینکه پشت کنکور بودم و همه جارو با وبلاگ بهم زده بودم اومد خونمون و میگفت زندگی من گیاهیه و باید دکترها ی تیمارستان یا جنگ روان منو ببینن و قرص بنویسن باید بری تیمارستان و منم توضیح دادم تو چندتا کلیپ آپارات که عصبانی شدم و گفتم من زندگیم گیاهیه؟  البته شهوتم هم خیلی کم شده بود و اسپرم نداشتم خلاصه خونه رو بهم زدم و یه کبریت روشن کردم پرتاب کردم روی, بابام و بابامم همونجا تلفن رو برداشت و بدون زنگ زدن به همسایه روانشناس گفت داره آتیشم میزنه و حتی از سر جاشم تکون نخورد بعد فورا زنگ زدن آمبولانس و پلیس و بیهوشی و اینا و دکتر زنی که تو تیمارستان بود میگفت تو میخاستی باباتو آتیش بزنی ومنم گفتم اگه میخاستم واقعا  نفت میوردم و آتیش میزدم نه با یه چوب کبریت و خلاصه ده سال قرص جنایتکارهارو دادن به خورد من و خودم قطعش کردم قرصامو و دوبار دیگه هم بردنم تیمارستان ولی از موقعی که فیلم میسازم میزارم آپارات کسی بهم وسواسیت نداره مخصوصا زن ها و راهمو پیدا کردم و دیگه نرفتم تیمارستان! 
به نظرتون میشع گنجشک رو بجای قناری رنگ کرد؟! یعنی من بشینم خونه بجام یه نفر دیگه کامنتارو جواب بده؟!خدا خوشش میاد؟!عذاب نازل نمیشه؟!البته نماز برای مرده ها خیلی خوبه!!! 
من فکر میکردم هرچی تو آپارات و باهم و اینجا ویسگون قوی تر کار کنم لایکا زیاد تر و دخترا دورم جمع میشن ولی حالا میبینم خرم حسابم نمیکنن!! اولویت باکیه شاید ضعیفم شاید خرابکارم و روانی! 
لطفا هرکی منو تو اینستاگرام دید آدرس بده برم ببینم آخه هر چی گشتم چیز خاصی نبود!!! 
ببین لاشی من خعلی وقتی میشه دنبال عشق نمیگردم و نیمه گمشدم فعلا دنبال یکیم بزنم تو سرش!!! 
آیا نفس های من تو دل چندتا دختر رفته و خودم نمیدونم وقتی 99%راه کرونایی شدن و این همه کشته از طریق تنفس و دهانه
https://www.aparat.com/12eza سلام لطفا کلیک بفرمائید☺    ☝  ( ´◔ ‸◔‘)
من محمدعلی ام و روز تولد حضرت بدنیا اومدم و تو خونه علی صدام میکنن در ۲۰ بهمن ۱۳۶۸ من مجردم ،کلی نامزد خیالی دارم ،ماهیانه ۷۰۰ ت مامانم از حقوق بازنشستگیش بهم میده، سه بار تیمارستان بستری شدم،از ۱۸ سالگی تیمارستان بودم و از موقی که کلیپ میسازم دیگه نرفتم اونجا،اسکیزوفرنی ام،بیکارم، بیشتر تو خونه م کم بیرون میرم همش فیلم میسازم زیاد میخابم متاسفانه و یا جادو میشم یه بار تو نوجوانی گولم زدن بدون آگاهیم که کجا میخان ببرنم پیش رمالی در روستایی بردنم رمال گفت ۱۰ تا زن جن داره که مثل کوک ساعت پستشون عوض میشه!!!
مارو میبینی حامله نشی یهوعکی!😆                  
حالا ک اونقدر زحمت کشیدی اومدین فیلم زیر عکسامو ببین خوب دیگه!
دختره اگه از شهوت گفتن من بدت میاد ببین چ گناهی کردی ولی اگه دنبال پاکی هستی یه فکری به حال خودم بکنم!!
من بیشتر دیونه ام تا عاقل لامصب عقل انتها نداره دیوانگی زود تموم میشه!!
پول داشته بآش زن که بهت میدن هیچی زن دومم بهت میدن!!
لطفا حساس نشو!!!
برو پیش همونی که بغلش کردی!
من به حسین احتیاج دارم!
ندیدی خرم لایی خورد!
هه خیره نشه دختره مگه خره که بده بره شلغم!

    

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی