یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خدایا چه کنم چند روزه لام تا کام حرف نزدم و فضای خونه غم آلود و شیطانیه و همش غم تزریق میکنن انگار یه  عده منتظر بودن من خفه شم تا سو استفاده های خودشون رو بکنن نمی دونم ولی غم تا جایی خوبه که با اشک تبدیل به خوشی شه اگه قرار باشه الکی نگران باشی و  هی زانو غم بگیری و عقده کنی شیطان سواستفاده میکنه من دوست ندارم کسی بخاطرم غم بخوره و الکی نگران حالم باشه و حالمو بدتر میکنه شیطونه میگه یه آهنگ رقص بزار و برخص و فیلم ضبط کن حالا تا فکرامو بکنم ببینم میشه یا نه این روزا کلا همه غم دارن فکر کنم ایام فاطمیه هست و غم که هیچ دردهای بیجا غم های زیاد فقط در این حال شیطون بلده سوار اوضاع بشه و عقده هاشو تزریق کنه به ما اصلا حس قلیون نیست بهم آرامش و حال نمیده تو خوابم که نمیفهمم چی دیدم و شد زود یادم میره نمیدونم چه کنم همون رقص گمونم بهتر باشه حس میکنم یه زنی هم الکی برام گریه میکنه این اعصابمو خرد میکنه بجای اینکه دعامون کنن شاد شیم چنبره ی غم بزنن الکی الکی مام افسرده کنن حالا چن روزه صحبت نکردم که نکردم چی شده مگه؟! جلوی آتیش رو گرفتم جلوی افتادن از پرتگاه رو چه میدونستم میشنن میدوزن پشت سرمون داستان!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی