یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

سلام میخام بعد از مدت ها بنویسم هم اینجا تو وبلاگ 12eza منتشر کنم هم تو ویسگون تو آیدی khisgoon راستش یه اتفاقی افتاده میخام یه مدت هر چه قدر بتونم  روزه بگیرم روزه سکوت دیگه حرف نزنم با کسی حتی تو فیلمام صحبت نکنم من یه عمر وبلاگنویس بودم اشک داشتم آبرو داشتم پیش شهدا و فرشتگان همه دوستم داشتن حتی قوی بودم این مدت که ننوشتم و فیلم گرفتم و سخنرانی کردم روم کار شد و خدا خاست خیلی چیزا فهمیدم ولی از دست خودم راضی نیستم چه برسه خدا بخاد راضی باشه لذا پشیمونم نیستم لااقل مانند پشیمونی بعد از گناه نیست برای اوج گرفتن میخام روزه سکوت بگیرم و دیگه با کسی صحبت نکنم یعنی صدا از دهان مبارکم بیرون نیاد و بنویسم یا اشاره کنم یا غرغری چیزی اینطوری از شر من همه در امانند و گند نمیزنم به مملکت اینطوری دلم قوی میشه دوباره سلطان نوشته ها بشم و اوج بگیرم در ملکوت و صاحب اسرار بشم حتی نمازم رو هم یواش میخام بخونم طوری که نه سیخ بسوزه نه کباب خسته شدم بابا به هیچ جا نرسیدم با این همه سخنرانی معلوم نیست چه پرونده ها هم پشت سرم باشه نه به پول رسیدم نه به خدا واحد و احد قبلا خیلی قوی بودم صاحب دل ها بودم الان فقط خودم رو ضایع کردم نه فقط ضایع خیلی چیزای دیگه هم هست که من مد نظرم نیست نه اینکه اون چیزا - درمورد فیلم و سخندانی هام میگم- نه اینکه از اون جیزا ناراحت باشم که منفی کار کرده ام یا از مثبت بودن خوشال باشم بلکه میخام برم به سمت نور حالا هم نمیگم با فیلمبرداری و صحبت در دوربین ضعیف شده ام بلکه حالا میفهمم که میتونم بدون ذغدغه ای خاص هم میشه نوشت کافیه برم تو وبلاگ و شروع کنم به نام خدا و بنوبسم همین حتما هم لازم نیست به این و اون گیر داد یا یک موضوع مهمی باشه دیگه بچه ها هم هستن مثل قبل قبلا تشکیلانی بود برام که 24 ساعنه منتطر نوشته هام بودن خوب اون موقع نورانی هم میشدم از دستشون ولی حالا حس میکنم ریدم تو عالم و آدم گرچه حس اشتباه و پشیمانی ندارم از اینکه فیلم گرفتم و صحبت کردم و سخنرانی کردم ولی میخام دریچه ای نو به روم باز شه و پیشرفت کنم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی