یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

دلم میخاد بگم دکتر حاظری عقیمت کنم بعدش ماهی ۵ میلیون دستور میدم بهت بدن..بار اول که بابام کاراشو کرد که بیمه بشم و پزشکا دور میز جمع شدن و چندتا سوال پرسیدن رد شدم و تجدید نظر دادن مامان بابام تا مگر اینکه بعد ۶۰۰ سال اگه بابام مرد از دنیا رفت بیمه تامین اجتماعی بشم ولی اعصاب نداشتم جلسه تجدید نظر نرفتم نمیخام بگم تو جلسه اول چی گذشت چون آدرس اینجا رو براشون نوشتم خوششون نمیاد فقط موقع اینو میگم که موقع نوحه خوندن گفتم اگه سینه میزنید میخونم اولا نزدن دوما مامان وقتی بیرون اومدم چشماش سرخ شده بود داشت گریه میکرد چقدر مطلب آماده کرده بودم که به دکترا بگم نشد ولی بعدش همش آقای خامنه ای میومد تو ذهنم لامصب نفهمیدم دوربین جاسوسی کجاست اینو هم بگم که اولش گفتم من با امام زمان عج در ارتباطم و خواننده ها برام شعر میخونن بعد تعجبشون برد دکترا اینطوری بهتر اسکیزوفرنی ایم مشخص میشد چون من سه بار بستریم کردن گفت حالا کدوم خواننده ها برات میخونن گفتم چاوشی تتلو و اینا گفت نگو اینا بگو مثلا فلان خواننده گفتم همشون!! 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی