یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ببین رفیق من دوستای کمی دارم ینی تو خونه ام پشتمم خدا تمام قد وایساده چون مظلومم فقط یه چیزایی دارم که بهم حسودی میشه وگرنه مال و منال یخته طرف یه آهنگ داده بیرون بیوگرافی کل زندگیش رو میتونی ببینی ولی من ناشناخته ام با این همه کار و فیلم و عکس چرا چون هنو میخان جون بکنم واسشون چون به نفعشون نی چون اگه زندگی نامم بره رو نت و مشهور بشم کل نظام میره سوال که چرا اینطوری بهش ظلم شده چرا پلیس چرا جاسوسی چرا جق چرا ظلم چرا فضولی چرا جاسوسی دقت که کنی میبینی من بهشون میگم جاسوس چون خدا گفته تجسس نکنید بابام پرسید منظورت از جاسوس چیه همینو جواب دادم گفتم خدا گفته لاتجسسوا ولی اینا میبینن به نفعشونه میرینن تو زندگی ما البته الان وضع بهتر شده همه که استاد نیستن همه که نمیخان جانمو حفظ کنن چقدر تحقیر شده ام و فوش خوردم و تیمارستان رفتم زمان احمدی نژاد برای دو کلوم اینا نباید پروندش باز شه چون خونریزیه همش هم من خون و منی ریختم همون خون کشیده شده و چه جهنمی بوده خدا میدونه اون موقع زن ها خاله زنک بازی میکردن و حسود بودن ولی الان اونطور نیست چرا درموردش حرف بزنم ببین رفیق من توبه کردم دیگه عقده ندارم و آروم شدم از محبت زن با اینکه تا حالا تو آغوش هیچ زن نامحرمی نرفته ام و به اونجا و اینجاش دست نزدم و دلم میخاد هیچ وقت هیچ زنی رو نکنم و فقط خیال خام داشته باشم و ایتطوری راحتم ولی روز و شب پشت سرم چی میگن و میکنن تو بهتر میدونی!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی