یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر
همه چیز با توجه الهی و دعا درست و حله چون میدونید من تو ویسگون هستم و جدیدا مطالب وبلاگ رو اونجا میزارم بعد یه موقعی هست شما کلا اصلا برای کی کار میکنی برای خدا؟؟ یه موقه ای هست شما برای یک آیت اللهی نماز خوندید چون میدونید که خود نماز مثلا از پرستاری کردن خیلی ثوابش کمتره و اینو از یه جمله ای از آیت الله طباطبایی ره فهمیدم که میگفتن من حاظرم ثواب کل نماز شب هامو با پرستاری کردن یک شب از بیماری عوض کنم بله یه همچین جمله ای رو هفته ی پیش خواندم که طرف نمیتونه دسشویی بره و مراقبتم میخاد ببین چه ثوابی داره حالا داشتم میگفتم مثلا من برای یک بزرگواری نماز میخونم اصلا اون احتیاج نداره ولی توجه میکنه ینی ثوابش هیچه براش ولی همین نماز باعث ترقی میشه نه خود ثوابش باعث ترقی خلاصه اون بزرگوار که از دنیا رفته یا شهید شده تصمیم میگیره در بهشت اعلا پیگیر کار من باشه که دو رکعت هدیه کردم نمازی رو بعد این عکسایی که هر روز من میگیرم میزارم ویسگون قراره که امروز ایشون تماشاش کنه در بهشت لذا خدا منو ممکنه دوست نداشته باشه ولی به بزرگی اون مجتهد چون قراره عکس من دستش بیافته ببینتش دربهشت خوب عکس خوبی درمیاد منم پیشرفت میکنم حالا این مثال کوچکی بود بلکه شما اگر دعا کنیم هم رو به یاد هم باشیم پیروزیم بلکه دلشون خونه بزرگان دین و احوالشون بد شده اذیت شدن ممکنه دعا نکنن مورد رحمت خدا نباشیم پس باید خودمون رو نشون بدیم و لبخندی و رضایتشون رو کسب کنیم تا دعامون کنن به همین سادگی!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی