یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ق.ظ | علی | ۷ نظر


  • علی

نظرات  (۷)

تفسیر هم نگاه بیانداز
پاسخ:
نمیخاستم بحث تخصصی کنم بلکه اجمالی بود ممنون مرسی درست میگید
خب اجمالی هم اگر متکی به یک منبع موثق باشه مفید اثره..
تفسیر نور برای شروع عالیه.

پاسخ:
بله درسته میدونی ما دیشب فیلم گرفتیم این سوره شانسکی باز کردیم شاید تو عمرمم یه بار نخونده باشم سوره فصلت یه صفحه شو خوندم بعد فیلم گرفتم تکرار کردم بعد تو ذهنم بود که خدا بدش میاد رو یه توضیحی پیش خودم بدم اینطوری شد بد شده مگه؟؟!!!
خوندن و بیان قرآن که اشکالی نداره..فقط اگر خیلی هم برداشت شخصی باشه بکم مناسب نیست..
پاسخ:
مصلا کجاش شوخصی بود؟ نظر شخصی خودت رو بگو نمیخام گیر بدم میخام فک کنم!
من نظری ندارم.کلی گفتم تفسیر رو هم ببین
پاسخ:
نمیبیـــنم چون تو  تفسیر موضوع من نیست من موضوعم خودم بودم که خدایی نیستم و شخصی بود! مشکل خودمه خودم میوووونم و میمووونم!
تفسیر مصداق رو میگه و وقتی نگاه کنی شاید مصادیق با شما سازگار باشه..

پاسخ:
اصلا تو که اکشال از من میگیری رفتی همین آیه رو ببینی یا همینطور میخای دل جوان مردم رو خون کنی؟؟
نه ندیدم..
نگفتم که دیدم..
گفتم شما دنبالشی.دنبالش بری
پاسخ:
چیزی که من گفتم شخصی بود و بیکار نیستن موضوع شخصی بنویسند حجمش زیاد میشه مشکل خودم بود از قرآن فهمیدم اونا خیلی خوب گفتن ولی ترامپ توش نیست اصلا منهمینو گفتم تو فیلم که ما پیش خدا نمیریم مشکل خودمه حال ندارم تفسیر باز کنم مخصوصا تفسیر نور رو و  من قبلا هم ک تفسیر میکردم میگفتم که به تفسیر مراجعه نکردم چون شک داشتم ولی الان انقدر واضح بود که نه تفسیر بود نه شک فمیدی؟ گیر نده دیگه اگه میخوای تا برم سرچ کنم براتون بزارم این آیه رو تفسیرش اصلا؟؟ چون من قصد تفسیر نداشتم بلکه توضیح بود و در توضیح حرف زیاد میشه به زمین و آسمون گیر داد ولی تفسیر سخته و موضوع شخصی نیست موضوعی است که عموم بگیره فمیدی؟؟
موفق باشی...
پاسخ:
شاکر شما! ! !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی