یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

میدونم اینجا جای توبه نامه نیست ولی ته دلم مونده بگم دیگه میخام تو خلوت فکر جنسی نداشته باشم زنای ذهنی من بچه ی خوبی بودم دو سه ساله مبتلا شدم به زنای ذهنی یادمه یه زن اومد تو ذهنم و پشت میکرد بهم و خودش رو نشونم میداد و اندامش رو منم جذب شدم شاید گناه کردم بعدا گفتم نباید خودارضایی کرد و باید فقط لذت برد اینا همش گمراهی بود الان من همه ی دوستام رو از دست دادم اشک ندارم حال معنوی خراب نفرین شدم خواب پریشان و مدرسه ناامید شدم خودم رو باختم فقط به خاطر اینکه در ذهنم فکر بد کردم درمورد زنان تازه ترویجشم دادم فیلم گرفتم از خودم که برای توازن جنسی!! من یادمه درسته از فیلتر رد میشدم نوجوانی مخصوصا ولی همیشه توبه میکردم حتی در نوجوانی یه حدیث از پیامبر(ص) همیشه در ذهنم بود که کسی که فکر نکنه در ذهنش که زنا کنه با زنی در روز قیامت خدا باهاش صحبت میکنه!!! من همیشه پاک بودم تا اینکه در ذهنم زنی منو برد و عاشق خودش کرد و قوی هم بود منم فکر میکردم کارش درسته و باعث میشه من به هر دختری محل نزارم الان ختی اون زنه هم منو ول کرده از راه دور و تنها شدم و بختم بسته شده البته من دیگه مرض دارم ولی میدونم آدمای زیادی هستن که این مرض زنای ذهنی رو دارن چون این حدیثی که گفتم نشان دهنده ی اینه که مردایی که زن میگرن هم دچار زنای جنسی هستند چون حتما مبتلی به ش زیاده که حدیث می فرماید در روز قیامت باهاش خذا صحبت میکنه مستقیم یعنی باید کار شاخی کرده باشه یعنی همه ی افراد دچار زنای ذهنی میشن من همیشه این حدیث یادم بود و قکز جنسی نمیکردم تا اینکه سانتی متر سانتی متر گول شیطان رو خوردم و حالا خبری از شهدا و امام حسین(ع) نیست در قلبم ولی میدونم اگه توبه کنما مانند اینه که گناهی نکرده ام لذا میخوام توبه کنم تا خدا باهام صحبت کنه روز قیامت هم وضع روحیم خراب شده همش توجیه میکردم برای خودم نگو این همه دوست که پیدا کرده بودم به خاطر این بود که گناه جنسی نداشتم و قرص میخوردم و میل نداشتنم خودمم که به طرفشون نمیرفتم ولی دو سه  ساله از موقعی که اومدم جهرم و چند ماه قبلش گول خوردم گول شیطان و جهنمی شده ام و حالم ریخته بهم میخوام توبه کنم من فقط دلخشیم همین فکرای خرابه و برای خودم توجیه میکردم کار غلطم رو و حتی به زنان به عنوان جنس جنسی نگاه کردم از بس لذت مرض انگیزیه فکر کردم دیگه به زن هم نیاز ندارم و بت هم که همیشه بودم برای خودم دیگه بدتر شد باید توبه کنم گفتم بگم که کسی بشنوه چند بار هم  توبه کردم باز برگشتم چون تنها دلخوشیمه ولی اینبار جدی جدی دارم میرم جهنما!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی