یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
ببین از من نپرس چیکار میکنن من خودمم قربانی اعمال شیطانیشونم و حال خودم رو میبینم من میبنم که کلی عکس و فیلم گذاشتم به جای اینکه دعام کنن که البته یه عده میکنن داره حالم افتضاح میشه و خواب بد میبینم یا همش خوابم و حال ندارم و کسل شده ام و نمیدونم چه کنم و همش خواب پریشان و شیطانی و بدون خوشی و شادی اینا همش میتونه سحر و جادو باشه ولی اگر دقت کنم نیست خودمم دقیقا نمیدونم ولی یه چیزایی میفهمم بلخره این همه عکس و فیلم در دنیا اثر داره اگر بخوام واقعیت رو بیشتر باز کنم اینه که اولا هرکس آبرویی داره پیش خدا که از این سواستفاده میکنن برای میل نفسانی شهوانی جنسی و همه چیز آبروی مارو میزارن به خرج که بیشتر لذت ببرن دارم درمورد چی بحث میکنم درمورد استفاده شدن و هرز رفتن و به اصطلاح دستمالی شدن ما به صورتیکه خودمون اصلا کاره ای نیستیم ببینید اگر قضیه رو بیشتر باز کنم اینه که ما هرکدوممون موکل هایی داریم فرشته هایی داریم آبرویی داریم اینا به طور غیر مستقیم از راه دور به ما وصل میشن نه اینکه همش شهوترانی میکنن از دیدن عکس ما بلکه بیشتر بازش کنم اینکه شما وقتی از یه بچه یه سوال میپرسی این بچه خدایی داره در ذهنش به جز خدای واجد احد بلکه خداش میتونه پدر و مادرش باشه با توجه به دید مادرش جواب مبده تمام دنیای درونش مادرش هست البته در سنین مختلف واکنش های مختلف داره لذا مثلا در جهان سیاست و اقتصاد و رفت و آمد هواپیما و هواشناسی یه سری افراد مرجع وجود داره که متناسب با اون ها سیاست چیده میشه یه مرتبه ما داشتیم من وقتی کوچیک بودم گریه که میکردم کلی وضع خودم و همه جا تغییر میکرد حتی گناه که میکردم از فیلتر رد میشدم به همین منوال که یه بلایی به سرم آوردن الان منی ندارم حتی در دنیای فحش که مذهبی ها هم باید فحش بدن البته هدفدار چون ازشون به عنوان غیر مستقیم سوار میشن و جادو میشن مثل ما ما حتی دعاهم میخونیم فایده نداره طوری به ما وصل میشن و آبروی مارو پیش خدا برده اند شما عکس من رو وردار کنارش مطلب خنده دار فحش یا هرچیزی بنویس این که میخونتش ناخودآگاه و ناخداگاه ربطش میده به من این میشه غیبت من و من ترور شخصیتی میشم چرا غیبت بده چون طرف نمیتونه از خودش دفاع کنه و اصلا نمیدونه چه بلایی سرش اومده و ترور شده و هم اصلاح هم نمیشه دیگه رفته توی ذهن یارو چیز بده که ممکنه واقعی نباشه وقتی واقعی یاشه میشه غیبت ولی اگر دروغ باشه میشه تهمت و غیبت خلاصه ما دست پر میریم اون دنیا ایشالا از این همه دروغ و غیبت وفحش و آبرو بری و تهمت که پشت سرمون 24 ساعته دارن میسازن و من یه وبلاگ دارم در مقابلشون!! خلاصه حال ما بده با دنیا بد افتادیم یه مرتبه هواپیما از سر جاش تکون نمیخوره چون یه نفر مرجع اعصابش خورده اینو شیاطین جن هم میدوننا میترسن از آبروی مومن لذا شما تا فحش ندی و تکنیک فحش هم بلد باش مثلا مثل این نون خشکی ها فحش بده که فلان میکنم خوب اینا پدر آدم رو درمیارن از آبروی انسان به طور غیر مستقیم برای شرط بندی ها بازی های قمار برای تصمیم گیری های اقتصادی و همه جا حتی موقع سکس استفاده میکنن دیگه آبرویی برای ما نمیمونه توجه میکنی؟؟ اسم مارو همه جا میبرن تو جمع و پیش زنشون و شرم نمیکنن عکس مارو همه کارسرش در میارن و شرم نمیکنن خوب ما هم آبرو پیش خدا نداریم یا میره آبرومون و شیطانی میشیم و این وضع پیش میاد  که هیچ روانشناسی درسش رو نخوانده که باید  چکار کنه بلکه میگن شما روانی هستی قرص بخور!!! نمیدونن اصلا وضع  بدتره جنگ هست در میان اگه فحش ندیدی هدفدار و غیر هدفدار دردل آبرو که هیچ بنیادت هم نابود میکنن اینا و اینا هرچی شد از آبروی من وتو که مشهوریم استفاده میکنن و راحت از ما خرج میکنن در کارهاشون به طور مستقیم بر زبان میارن یا اونایی که قوی ترن پنهانی برای اهدافشون از ما استفاده میکنن شما هر سوالی که جواب میدی به یه نفر وصلی و فکرت یه جای خاص بلندی هست شما متناسب با پدر و مادرت رفتار میکنی و اگه پدر و مادرت فحش بدن و بدکار بشن شما هم ممکنه چون قهرمانت اونا هستن اونطوری بشی چون الگوت هستن لذا هرکس به کسی وصل میشه ما هم همینطوره یه عده غیر مستقیم به ما وصل میشن ما خودمون هم دلمون میخواد به امامان وصل بشیم ولی اونا نمیتونن به امامان وصل بشن چون عقوبات داره اگر کمی آبروی امامان بره شب پیش زنش نمیتونه بخوابه اگر خدایی نکرده ناسزا بدن به ائمه اطهار عقوبات سخب داره ولی ما اونطوری نیستیم ما گنهکاریم و راحت بهمون وصل میشن و چون عکس و فیلم و نوشته های زیاد داریم لذا خرجمون میکنن اینجا مصرف گرایی هست باید خرج بشیم مصرف بشیم بدون هیچ دلسوزی ای اینطوریه که حالمون بد میشه اینطوریه که مورد لعن فرشته ها قرار میگیریم آبرومون میریزه بهمون بدبین میشن دشمن میشیم اینا هیچ حالمون هم بد میشه و افسرده میشیم!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی