یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر
خوب ما گفتیم که رادیو گوش بدیم و اینا بعد رفتیم رادیو معارف و اینا باز نمیشدن از طریق اینترنت و کلی و گشتیم و اینا تا رسیدیم به همون برنامه ی اولی اندرویدی که لیوآی آر آی بی هست و رادیو تلوزیون پخش میکنه روی گوشی دیگه خلاصه شانسکی رادیو فرهنگ رو باز کرد و کلی بهره بردیم یعنی کچل شدم از بس گشتم توی اینترنت دنبال برنامه ی رادیویی که یا قطع میشد وسطش که مشکل از اینترنت نبود چون هم وای فای مشکل نداشت هم من شارژ ایرانسل هم خریدم بعد خلاصه نمیشد کارمون تا همین برنامه ی livririb حداقل رادیوفرهنگ رو باز کرد تبلیغم میکردن زنگ بزنید شبانه روزی به 162 و اینا میخواستم زنگ بزنم مشکل رو بگم ولی دیگه این رادیوفرهنگ باز شد و حتی دنبال رادیوی بدون اینترنت هم گشتم حالا بگذریم خیلی خوشم اومد از رادیو فرهنگ اولش که باز کردم آقای حداد عادل شعر مولانا رو تفسیر میکرد و خعلی جالب بود بعد یه نفر دیگه بازم شعر رو چیز میکرد و دیگه رفتم قلیون آماده کردم و کشیدم و صحبت میکردن خعلی برنامه هاش جالب بود فقط دو نکته اول اینکه من بلخره گریه م گرفت از شعر ها و گریه ای که پای روضه نمیکردم یه زنی یه شعری خواند و توضیح میداد اشکم تو خلوت جاری شد شعر درمورد خدا بود شاید یادم نیست و حال کردم و دیگه یه چیزای ارزشمندی هم یاد گرفتم قبلا مدرسه میرفتم معلم ادبیات مگر یه صحبت هایی میکرد که آگاهیمون بالا بره و حالا فهمیدم چه گوهر خوبی داشته ام که میشد استفاده کرد نکته ی بعد اینکه اذان گفتن وسط قلیون و رفتم نمازشب و صبح رو خواندم و برگشتم دوباره قلیون کشیدم یه خورده هم زیاد کشیدم سرم درد میکنه قبلش که نوحه و ذکر میگفتم دیگه زود پامیشدم و دلم نمیخواست زیاد قلیون بکشم ولی الان دوتاسیم تو گوشم بود داشتم رادیو گوش میدادم و اینطوری شد نکته ی دوم اینکه ما نماز خواندیم و اینا دیگه رادیوفرهنگ رفت تو قسمت اذان یه خورده ای هم یه مداحی از انتظار و امام زمان عج خواند که داشت قلیونم خراب میشد چون من اصلا حال خودم رو که دیدما اصلا از نوحه و اینا زده شده ام چون بسیاری از ماها برای شهوت دار شدن نوحه گوش میدیم قبلا برای گناه و حال خوش گوش میدادم الان نیتم خراب شده متاسفانه یعنی امام زمانی من بوده ام قبلا ولی دیگه با نوحه حال نمیکنم چون نیتم خیر نیست و مردم هم شاید برای شهوت دار شدن اومدن نوحه گوش میدن این میتونه خوب باشه ولی بازی با اهل البیت عصمت هست بلخره خیلی ها هم دوست دارند بچه دار بشن ولی من تا گریه ام نگیره مشکلام حل نمیشه از طرفی یه سری برنامه های خوبی هست که داره هدر میره و رحمت خاص خدا کم میشه لذا حتی اگر مشکل شهوت هم داشته باشیم باید با اشک خوبش کنیم و از طرفی درمورد امام زمان میخواند ولی وقتی خودم رو دیدم که یه زمانی امام زمانی ومخلص بوده ام و حالا نیستم و انتظارات تغییر کرده مثلا رادیویی شده اینکه شما و من اگر امام زمان عج رو هم بشناسیم بازم از این مداحی ها بدمون میاد که توش اخلاص نیست و اشک یعنی اینطور نیست که امام زمان عج رو ببینیم و دیگه کارمون اشک واینا باشه بلکه خعلی ها میشناسن امام زمان رو و دشمنش شده اند اصلا حالا خدایا مارو دشمن اهل البیت نگردان اینطور نیست پس چون مداح تو رادیو فرهتگ بعد از اذون یه خورده ای مداحی میکرد میگفت من که امام زمان روندیدم یا همچین چیزی میگفت لذا تا جایی که حال واشک هست باید مداحی گوش داد مخلصانه و در آخر هم یادتون نره رادیو فرهنگ رو گوش بدیم دیگه من جانم به گلوم رسیده بود که خدا در رادیو رو بر من باز کرد یعنی از خودمم بدم میومد با این کلیپای مسخره م و دیگه نمیدونستم باید چه کرد!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی