یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

امشب داشتم یه خورده تلوزیون فیلم میدیدم حالم دگرگون شد و دلم باز شد که یه قلیونی بزنیم به رگ این روزا قلیون بهم نمیچسبه و امروز رفتم سایت فیلیمو یه انیمیشن دیدم کلا حالم خوب شد و افسردگی رفع و دلم باز شد من از فیلمایی که درد داشته باشه خوشم میاد یه دلیلش همدردی هست یه دلیلش اینه که مردم مشکلاتشون بیشتر از ماهاست و آرومم میکنه این قضیه هاشون و اون انیمشن اسمش این بود(زندگی من به عنوان یک کدو ) شاید هفته ی پیش بود که انیمیشن پرندگان خشمگین رو هم دیدم اونم قشنگ بود و حالم رو عوض و خوب کرد خلاصه امشب داشتم فیلمی میدیدم دلم باز شد گفتم قلیون بکشم ولی گفتم به خودم رادیو گوش کنم موقع قلیون چون بدیش اینه که هرچی ذکر میگم و نوحه میزارم دیگه بهم نمیچسبه قلیون و وسواسی شده ام و همش فکرای الکی میکنم که مهم نیست و دلم میگیره همش لذا گوشیم رو برداشتم رفتم تو حیاط و رادیو گذاشتم اولش رادیو ایران گوش دادم دیدم  سخنرانی رهبر عظیم شان هست که درمورد قرآن امروز صبح سخنرانی کردن بعدشم دعای کمیل گذاشت چون شب جمعه است و خعلی چسبید بعد فهمیدم گمشده ای که فرج حاصل میکنه برام و حالم رو خوب میکنه همین معارفه بعدش رفتم رادیو معارف گوش دادم سخنرانی امام خمینی(ره) بودش و بعدشم سخنرانی آیت الله جوادی خفظه الله گذاشت که دیگه قلیونم تموم شده بود الغرض نکته اینه که مثلا دعای کمیل که از رادیو پخش میشه بلخره دل ها جمع هست از مسجد ممکنه قوی تر باشه چون یه عده ی زیادی از یک دعاخون که حتما خوبتر ازخیلی هاست که در رادیو پخش شده صداش داریم گوش میدیم لذا خدا توجه به جمع داره و حالمون بهترتز میشه و چون جمعی داریم گوش میدیم و یه عده تو خیابونن سوار ماشین یه عده تو خونه جاهای دیگر رادیو گوش میدن این خعلی فضای جمع در خدایی شدن ما اثر داره و به خاطر خوبی دیگران ما هم حالمون خوب میشه گفتم که بگم که رادیو  گوش بدیم اگر حالمون بده یه فضای جمعی دلی خوبی است که خدا نظر لطف به ما داره و حالمون رو خوب میکنه و فیلم هم نگاه  کنیم مخصوصا فیلمای که درد داره توش ومشکلی دارن یه عده درسته فیلمه ولی خیلی تاثیر خوبی داره و دل آدم باز و امیدوار به زندگی میشه وگرنه افسرده میشیم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی