یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر
یکی از بزرگترین دردها و مشکلات جامعه ی امروزی و بشر چیه؟؟!! یاد خدارو فراموش کردیم و اصلا بلد نیستیم با خدا صحبت کنیم من خودمم بلد نیستم و در مراحل مقدماتی گیرم بله اگر شیطان بیاد مارو به سمت خود پرستی و شرک و خودبزرگ بینی و خودیت میکشه الانم حالم خوبه که این حرفارو میزنم ببین من اگر این نوشته رو مینویسم قبلش از خدا به طریق صحیح و آسانتش مدد یا کمک حالا هر روشی روش ها مختلف هست در استفاده ی از خدا که من بلد نیستم همینه که اگر خداییش نکرده باشم از قبل از نوشتن این مطلب سودی که نمیبرم هیچ  اصلا بت پرست و مشرک هم میشم و گنده میکنم خودمو و در راه شیطان خرج میشه لذا ما خدارو گم کرده ایم و حالی نمیبریم و خوش نیستیم و به جای اینکه دردمامون خوب بشه چون خدایی کار نمیکنیم غممون کم نمیشه  اصلا بشر امروزی از افسردگی رنج میبره که دوری از خداست و گناه بیشتر حالا در اینجا ما باید یاد بگیریم که  چگونه با خدا صحبت کنیم ما درسته نماز میخونیم و یا نوحه ای هم گوش میدیدیم ولی خعلی ها برای دنیا و زن و وجه ی غیر از خدایی نماز میخونن و ریا میکنن اصلا ببین سر خدارو نمیشه گول زد ما روضه هم گوش بدیما ما با خدای امام حسین (ع) کار داریم و میخوایم یاد امام حسین(ع) و خدا رو زنده کنیم لذا با زور که نمیشه امام حسین(ع) چند قرن پیش شهید شده حالا خدای اون موقع با خدای الان که فرق نمیکنه خدا که شهید نشد امام حسین (ع) الان هم زنده تر از اونموقع هست حالا چرا ما یاد خدا بیشتر نیستیم خوب شیاطین و نفسمون مارو شکست داده که یاد خدا نیستیم اصلا بلد نیستیم باید چه کرد میگه خوشا آنان که دائم در نمازند ما مسجد بریم نماز بخونیم ممکنه یاد خدا بیافتیم ولی وقتی میخوایم بخوابیم با خدا صخبت میکنیم؟؟ اگه نکنیم باختیم اصلا چیزی در دنیا باقی نمیمانه همین جسممون هم میپوسه و از بین میره فقط چیزی که اون دنیا داریم یاد خداست که من غذا میخواستم بخورم یاد خدا کردم گفتم به نام خدا حالا غذا  که خوردیم کوفتمون شد ولی یاد خدا ارزش داشت لذا باید 24 ساعته مراقب باشیم که با خدا حرف بزنیم در دل این خدا شخصی است بعضیا حسادت میورزن نمیشه بر زبان یاد خدا رو بیاری پیش همه ی افراد بلکه باید با خدا در دل دوست بشیم و در موقعیت های مختلف یاد بگیری تا چایی ای هم که میخوایم بخوریم یه یادی از خدا بکنیم و خداییش کنیم چایی رو وگرنه ظلمت مارو میگیره همه کارمون رو در همه حال با خدا حرف بزنیم انقدر خوبه که حالمون خوب میشه و دردمون دوا حالا یه بخشی از صحبت با خدا که بلد نیستیم که باید چه طوری صحبت کرد با خدا در کوچکترین امور زندگی اینه که مدحش کنیم یه بخشی ایش اینه که بخوایم ازش اینا همش آرام بخشه و حتما هم نمیخواد در امور عادی زندگی ذکر عجیبی به زبان بیاریم وقتی نوحه گوش دادیم مراقبیم که نیتمون شیطانی و برای دنیا نباشه پیش خودمون در دلمون میگیم ای خدای امام حسین(ع) حالا میگم که من بلد نیستم که باید چه کرد خعلی از فضا های خودمون رو باید با خدایی کردن مسئله درست کنیم من مراحل ابندایی ام و روی خودم کار نکردم مثلا موقعی که تلوزویون نگاه میکنم نمیدونم باید چه طوری یاد خدا کرد موقعی که پیش پدر ومادرمم از یاد خدا چه طوری غافل نشم و شیطان زده نشم خوب باید با خدا صحبت کرد ولی باید انقدر روی خدا و خودمون کار کنیم تا یاد بگیریم چه طوری یاد خدا در دلمون مستقرتر بشه خوب یک راه یاد گرفتن اینکه در همه حالت ها یاد خدا باشیم استفاده از ذکر هست به زبان خودمون فارسی مثلا مثلا ما میتونیم از ذکر ها استفاده کنیم بگیم ای خدا تو مهربان ترینی حالا به هیچکس لازم نیست بگیم داریم با خدا حال میکنیم دیگه اگرم بلند بگیم وضع خراب میشه باید خودمون باشیم و خدا دیگه چه بگیم؟؟ یه جا نشستیم میخوایم یاد خدا کنیم بگیم ای خدا تواز همه قوی تری از ذکر لاخول ولا قوه الا بالله استفاده کردم و زرنگی کردم در یاد خدا دیگه میشه بگیم ای خدا تو عشق منی و از همه نزد من والاتری همینطوری هیچی هم نشده ها همینطوری یه جا نشستم توی دلم بدون اینکه اخدی بدونه میگم ای خدا عشق منی خوب لا اله الا الله استفاده از ذکر کردم باید یاد بگیریم که در موقعیت های مختلف یاد خدا رو فراموش نکنیم و چه چیزی بگیم با خدا بله ما نمیدونیم چی باید به خدا گفت ولی باید خوش باشیم و حال کنیم با خدا و یادش رو فراموش نکتیم!!! شما با صحبت کردن با نامحرم خوشت میاد یا صحبت با خدا؟؟ باید به درون مراجعه کنیم که شیطانزده نشیم دیگه و در همه حال و هر جایی یاد خدا باشیم به صورت مخفیانه که کسی نفهمه!! اگر هم شیاطین صحبت مارو بشنوند اونا یه چیز دیگری میفهمند و اونا فقط میخوان مارو از خدا دور کنن چه میدونن خدایی شدن یعنی زنده شدن لذا مارو مدام میخوان از خدا دور و به طرف خودپرستی و بزرگ شدن خودمون بکشن که خطرناکه ما که چیزی ازخودمون نداریم ما یه فقیر بیچاره ی بدبختیم که خدا باید مدد برسونه لذا خیلی ها نماز میخونن نه برای خدا خیلی ها از دل هایی خدایی دیگران استفاده میکنن ولی خودشون یاد خدا نیستن اینا چیزی اون دنیا ندارند!!!! پس چی شد؟؟ از همین الان هرکاری میخوایم بکنیم با خدا صحبت کنیم و خدایی ایش کنیم در کوچکترین کارهامون با خدا باشیم!مگه چه عیب داره وقتی میخایم بخوابیم شانسکی هم شده بگیم ای خدا گناهامو ببخش و یه خواب خوشی نصیبم کن؟!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی