یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه نکته ای برام واضح شد امروز صبح که توی  فیلم نمیشه گفت و هم رازه هم دردسر داره هم ممکنه غلط باشه آقا ما دیشب دوتا کلیپ ساختیم بعد اومدیم نماز صبج بخونیم یه بیست دقیقه ای بیشتر مونده بود تا اذان منم دراز کشیدم خسته م بود بعد همینطور هی از هوش میرفتم چون گفتم سه رکعت نماز شب هم بخونم ولی نشد تا اینکه هی میخواستم بیدار بشم دیگه نتونستم بعد دیگه داشتم خواب میدیدم یه جایی هستم بچه ها مثلا فوتبال بازی میکن منم رفتم قاطی یک جمعی شدم بعد یه مرتبه ی مردی اومد تزذیکم شد صورتش رو اورد نزدیک و من نمیدونستم مومنه یا آدم بدی هست و بجه ها هم فوتبال بازی میکرذن خلاصه سرش رو آورد کنار سرم یه حرفایی میزد بعد من توجه کردم چی میگه ولی نمیفهمیدم تا اینکه پیش خودم فکر کردم که داره میگه آره من کشتمش!!! یه کلیپی ما ساختیم توش میگم آره داداش من کشتمش خلاصه این یارو هی همینو میگفت میخندید قه قه بعد یه مرتبه صدای بابام رو شنیدم که میگفت علی جی میخوری برای صبحونه علی؟ علی؟ حالا هیچ وقت هم صدام نمیزدا حالا اومد بابام منم بیدار شدم ساعتو و برنامه ی باد صبا رو نگاه کردم 6:29 دقیقه نماز قضا میشد و دقیقا همون وقت بود که قضا میشه خلاصه رفتم سریع نمازم رو خواندم بعد حالا من دیگه فهمیدم این شیطان و جن بوده حالا قیافه ش مثل انسان ها بود یعنی همچین جنی رو من زیاد دیدم تو خیابون اگرم بخام قیافش رو بگم سری لاغر داشت مثل اینا هستند که زیاد سیگار میکشند صورتشون چسبیده به جمجمه ی سر و موی سر هم نداشتش !!!خلاصه حالا ما چی فهمیدیم!!!؟ فهمیدم که خلوت خعلی مهمه یعنی جن ها حتی قدرت دارن مخصوصا با زن های مومن ازدواج میکنن حالا برعکسشم هست کسانی که خود ارضایی نکنند جن های زن میان سراغشون حالا ما قرص میخوریم اینطوری هستیم لذا این جن ها میتونن ظاهر بشن برای ازدواج لذا بچه های این زن های مومن همیشه خوشکل میشن چون زنه خودارضایی نمیکنه و پاکیزه هست لذا ولی درسته خودارضایی نمیکنه و توی خلوت این جن ها و شیاطین بلخره میان سراغش حتی ممکنه رسما ازدواج کنند و به صورت عادی زندگی کنند و بچه دار هم میشن توجه میکنی خلوت چقدر مهمه یعنی شما خودارضایی هم نکنیم باز از اینکه شهوتناک بشیم خوشمون میاد و البته شیاطین یعنی جن ها هم از کسی که مقاومت نشون بده و گناه نکنه عاشقش میشن البته حدس میزنم که بشه جنی با انسی رسما ازدواج کنه اینو محض این گفتم که این جنه کاملا شبیه به انس بود ولی خوب میخواست کاری کنه که من نماز صبح نخوانم پس شیطان بوده!لذا زن ها خعلی بیشتر مورد تهاجم شیطانی قرار میگرند و هم چون خلوت کردن و راهشون دادن در خلوت جن مرد رو راحت تر موقع خواستگاری که این جن مرد با ننه بواش ظاهر شد گولشو میخورن لذا همشون پشیمان هم میشن زنان ولی درمورد مردان اینطوری نیست و باید خعلی مرد باشی که جن زن با اون تکبرش بیاد و خودمونی شی باید ارزشش رو داشت!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی