یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

اونطوری که یادمه قبلنا درمورد دیدن عکسای مثلا اینستاگرام یه توضیحاتی دادیم که مثلا برای خودت عکس رو توضیح بده که مثلا اون گوشه کفشه و گزارشگر بشو و روی جزییات عکس توضیح بده یا بگو اون گوشه کفشه اونجا میله هست  یا  گفتیم دیدن عکس برای تازه کارا خعلی بهتر از خل و چلایی هست مثل من که نوشته ها اثر تخریبی داره استدلالشون ممکنه غلط باشه تاثیر بد بزاره ولی عکس راحتر هضم میشه و منم تو صفحه ی فیس بوک بودم که عکسامو آپلود کنم و اینا که اولش هوس کردم عکسای دوستامو نگاه کنم و منم کسانی که اد کردم بیشتر آسیایی ها مثل نمیدونم مالزی و اندونزی و اینا بوده و هستش هنوز و رفیق خاصی در فیس بوک ندارم فی الواقع زیاد هم سر نمیزنم شاید ماهی دو سه بار خلاصه یه نکته ای به ذهنمون خورد موقع دیدن عکس که جای تفکر داره و اون اینه که شما که فردی رو در عکس مشاهده میکنی خوبه که تصور کنی که فردی که تو عکسه اگر شما بودی چی؟ بعد جای شکر داره نمیدونم جای هزارتا چیز ممکنه داشته باشه مثلا طرف پیر و بدریخت باشه خوب آدم عوض میشه به خدا رجوع میکنه این دستور در اسلام هست که میگه هرچی برای خودت میپسندی برای دیگران بپسند یا شاید میگه خودت رو جای دیگران بزار و احساس داشته باش البته ممکنه طرف پولدار باشه قشنگ باشه ولی بازم ما امتیازاتی ممکنه بیشتر داشته باشیم که توجه نداریم من خودم داشتم یک زن میانسال رو میدیدم تو عکس که خعلی بدم اومد وقتی رفتم خودمو جاش گذاشتم که نه زیبایی نه عشقی همش کار کنی و کسی هم نباشه و دوست نداشته باشه و زجر کشیده خوب آدم میگه خدایا شکرت دیگه! البته دید من برای این عکس اینطوری بود در ظاهر ماجزا ممکنه هزاران برتری داشته باشه دنیا است دیگه همین دید خودم رو میتونم وقتی بجاش باشم عوض کنم میتونم یه طوری دیگه فکر کنم اینا همش جای کار داره میتونم اصلا سطح دید و توقعاتم رو بالا ببرم پایین بیارم وقتی که عکسی رو میبینم و خودم رو جای اون فرد میزارم البته نباید در عکس های زشت اینکارارو کردا خطرناکه بلکه مثبت باشیم آقا مثبت فکر کنیم! لذا این تکنیک که خودم رو بجای افرادی که تو عکس هست بزارم این خعلی جای کار داره و روی آدم تاثیر داره و توقعاتش ممکنه عوض بشه ممکنه یه آدم دیگه بشه ممکنه چیزی یاد بگیره من خودم وقتی عکس میگیرم از خودم اصلا مدلی در ذهنم نیست شاید چند تا عکس بوده خوب این بده این نشان ازتفکر پایین خودمه یعنی میگم تو همه ی زمینه ها میشه از این روش استفاده کرد دیگه و یادگرفت که من خودم در شرایط طرف چیکار میکردم چطور باشم و آدم میره تو فکر دیگه! آخه شما به این جنایات و تجاوزات و کودک کشی های سوریه عراق و یمن رو نگاهی بکنیم هیچ احساسی گاها ولی حاظر نیستیم 5 دقیقه بجاشون باشیم! خوب بر سر ما هم میاره خدا اگه به دادشون نرسیم لااقل حقگو باشیم یه دفاع لسانی کنیم یه دعا و یا لعنتی چیزی خدا میدونه چقدر سخته پدری مادری پسر دسته گل و عزیز تر از جان خودش رو با دستانش بفرسته به جنگ و بچه ی پاکش شهید بشه صبر عظیمی میخاد حاظر نیستیم حتی بهشون و شرایطشون فکرکنیم!!! حقا که اجرشون با خداست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی