یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر
دوران مدرسه هم یادش بخیر خعلی با بچه ها بچه بازی شد و هست هنوز یه اصله در درون دروس که میگه یا باید حافظه ی خوبی داشته باشیم یا استعداد خوبی و من خودم متاسفانه هیچکدومش و گرم وبلاگ و خرابکاری بودم دوران مدرسه  و اولش استعدادم هم خوب بودا ولی باید حواسشم جمع باشه یعنی یه منفی مثبت اشتباه بزاره میگم که بچه بازی هست آدم رو رشد نمیدن در یک محدوده هی سوال رو بچونی به نحوی که حالا ظاهرا در درون دروس و کتاب باشه یه نکته ی انحرافی رو بچه گیر باندازن که درست نیست اصل رشد و پرورش ذهن که درونش نیست و موجب برتری نیست ولی در سیستم ما هنوز هم شاید باشه لذا مثلا رشته ی ریاضی واقعا دیوانه کننده است من خودم ذهنم رو به خاطر وبلاگدهی و کارایی که میکردم به هیچکس سعی میکردم ندم و ظاهرا ادعای خدایی داشتم لذا اصلا خعلی کم دروس و مشق و اینا منو عوض و چیزی یادم مثلا بده اصلا دل نمیدادم و علم نمیدانستم چیزایی که یاد میگرم مگر اینکه خوشم بیاد مثلا درس دینی رو دوست داشتم و خوشم میومد و نکات جالب علم و تاریخ و اینا رو ولی بخوان با ذهنم بازی کنند و بعدشم حواسم جمع باشه منفی مثبت نشه که نمیشه و حافظه ام هم بد بود یعنی درس که میخوندم یادم میرفت زود و تمرکز نداشتم  و دل نمیدادم ولی الان اگر بشینم و با علاقه ریاضی رو یاد بگیرم اگر اون ریاضی رو از پایه لازم نباشه بلد باشی مثلا لوگراتیم و اینا قاطیش نکنن خوشم میاد و دوست دارم و لذت هم میبرم اگر حتی به جواب نزدیک باشه لذا به خودم سختی ندادم موقع کنکور و جز اون افرادی که حتی نزدیک به دانشگاه های آزاد باشند هم اصلا تو مسابقه نبودم و رتبه ی بدی هم خعلی بدی هم آوردم و بعدم با سهمیه رفتم دانشگاه آزاد و یک ترم خوندم دیدم همینم  سخته ولش کردم و الانم بدبخت بیچاره ام لذا باید  سیستم آموزش هم درست باشه دیگه یه منفی و مثبت برای موشک سازی مثلا دقت میخواد و الان دوست دارم بچه ها لااقل بین امتحان های اصلی ترم با داشته های باز یعنی اپن بوک یعنی با تقلب هم شده سر امتحان بزارن حاظر باشن مگر اینکه چیزی بلد بشن من خودم حافظه ام اصلا خوب نبود و اصلا راه نمیدادم مطالبی که معلوم نبود برام علم باشه بیاد توی ذهنم و بازیچه ی دیگران باشم ولی باز علم های دیگر هم نرفتم بگیرم و کتاب های غیر درسی هم زیاد نخواندم شرط اینه که اهل علم و کتاب باشیم شرط اینه که ترقی کنیم یاد بگیریم نه مورد بازیچه ی دیگران قرار بگیریم و اسیر دست یه عده که هی دلشون میخواد سوال رو پیچیده و مارو بپیچونند فی الواقع الان هم اخبار میگفت که موقع انتخاب رشته ی نمیدونم انتخاب چیزه دانش آموزان هست که توصیه ام اینه که اگر حافظه شون خوبه و اهل درس خوندن هستن بیان تو رشته های سخت چون دیوانه کننده است! یعنی هرچی معلم خصوصی هم بگیریم اگر حافظه ای که این هارو ثبت کنه در ذهن نباشه و یا مشغولیت با نفس و شهوت  درگیری داشته باشیم که نشه حفظ کنیم جیزایی که در ذهنه حالا هرچقدر معلم هم خوب باشه کاری نمیشه کرد و منم از پایه ریاضی مشکل داشتم اصلا کلاس اول دبستان یه خانم معلم بد از مدرسه ی بدی منو فرستادن به اجبار که اصلا معدلم 20 نشد و میگن کلاس اول رو باید بهترین معلم ها آموزش بدن و منم شکست سختی خوردم و دیگه خراب کردم و بدم اومد چون هرکی میشنیدم کلاس اول دبستان 20 بود معدلش!!تو ایران همینطوره دیگه باید حافظه یاری بده کما اینکه هنوز شیوه ی درست درس خوندن رو بعد از این همه سال درون خونه وخلوت یاد نگرفتم که 20 بشم و عقده ی 20 گرفتنم دارم!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی