یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ | علی | ۱ نظر

در روابط و زندگی اجتماعی ما داریم دورهمی زندگی میکنیم و در اینجا حتما اختلاف نظر وجود خواهد داشت خوب اون یه نوع دیگه فکر میکنه سلیقه ش چیز دیگه است  و همین موضوع باعث شده اختلاف شدید و دشمنی حتی رخ بده مثلا کسی که ناظره بر من نظرش اینه که دارم وقتشو تلف میکنم و شیاطین کاری میکنه که هم من فتنه کنم هم اون لذا باید تفاهم و همدلی موجود باشه باید کنار بیاییم بسازیم باید حتی اگر اختلاف نظر داریم کوتاه بیاییم اولش یه شعله ی کمه ولی بعد فوران میکنه مثلا بدبینی یه چیز طبیعی و ساده است ولی میتونه یک آتش ویرانگر در زندگی های اجتماعی درست کنه یا حسادت میگه باید هر زنی حسود باشه ولی تا قتل و کشتن شما برو جلو دیگه! لذا حالا ما بحثمون اختلاف نظره و عدم درک و تفاهم فرد منظوره که زندگی مارو آتش کشیده لذا همدلی مهمه یعنی جنگی هم نیست به ظاهر ولی باعث اختلاف میشه اصلا همدیگرو از نزدیک دوست دارن ولی پشت سرهم سایه ی همو میزنن حالا تو این وضع میشه زندگی کرد؟ بچه بزرگ کرد لذا اگه اختلاف نظر داریم نباید بزاریم به آتش کشی و حسادت ها و عدم‌ توجه و ناهماهنگی و اختلاف و طلاق و اینا رخ بده بله من کسی که زنی که رامم باشه رو دوست دارم دلمم میخواد خرم باشه روش سوار باشم ولی اینطوری نیست حقیقت و فضای اجتماعی زندگانی اصلا اجازه نمیده! لذا باید روی این مساله که نتونستم توضیح خوب بدم کار بشه که اولش یه اختلاف نظر ساده و سیگنال منفی ای کم بها بود ولی الان دشمنی سرسختش کرده اند!

  • علی

نظرات  (۱)

موافقم...
پاسخ:
خعلی ممنون ازتوجه شما و وفت گذاشتن رو کار ماع!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی