یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر
در طی مسیر ما در دنیا همیشه بی قانونی و حق خوری و ظلم هست ولی باید ما هم بدونیم که خدا حقمون رو میده یعنی خود خدا ضامنه یعنی اصلا خود خدا اجر و پاداش ماست و ما کمتر از خدا و بهشتش نمیخوایم هیچ بیشتر از اون هم انتظار نداریم که اجرمون خود خدا باشه مگه کم چیزیه؟! لذا حقمون رو خود خدا میده اینجا مشکل اینه که انتظارات ما از خودمون زیاد و خودمون رو گنده و مظلوم الکی و بیش از حد کرده و رای به نفس میدیم تا اونجا که طغیان میکنه یعنی من زن ندارم بعد میگم به خودم که بله اگر زنی اومد توی ذهنم حق دارم بهش جنسی فکر کنم و حالا که درهای خدا در دنیا بسته است پس باید طغیان کنم یا مثل اینه که اگر جایی ببینم طلا ریخته بعد دزدی هم میکنم اگر پول ریخت رو زمین و مال من نبود ور میدارم خوب این دیگه شقاوت و دزدی و عاقبت به خیری نداره لذا نفس سرکشه انتظار داره مخصوصا اگه نیازم داشته باشیم لذا اینجا خدا آزمایش میکنه خدا خودش رو الکی پاداش برای بهشتیان قرار نداده بله پاداش میتونه بهشت باشه ولی کجا داریم که پاداش مومنی خود خدا باشه مگر مقرب باشیم پس باید مدام این نفس خودمون رو سرزنش کنیم باید اگر حسینی هستیم به  نفسمون و حق خورده شده حتی پشت پا بزنیم اینجا در دنیا خعلی بی قانونی هست باید صبر کرد وگرنه طغیان میکتیم و جهنمی میشویم کما اینکه حق خودمون باشه باید براش جنگید ولی وقتی نمیشه نباید طغیان کرد و هرجا خوبی ای بود رو زشت کرد و از طریق غیر قانونی و منحرف شدن بزنیم و خراب کنیم و حق دیگری رو بخوریم برای اینکه حقمون رو خورده اند لذا باید خواسمون باشه هممون در نفسمون چیزایی داریم که باید با خودمون بجنگیم حتی یک کارمند ساده انتظار ریاست داره ولی به چه قیمتی به قیمت از دست دادن آخرت؟! بله ما در نفسمون  همیشه بدی ها و زشتی هایی هست همیشه نفس میخواد طغیان کنه نباید پیروی هوایی باشیم که درونمون هست و بی عدالت نباشیم و هرچی دلمون خواست نکنیم من خودم این مشکل رو دارم که حتی ممکنه بعضی ها هم حق بهم بدن جدای از خودم ولی عاقبتش عاقبت الهی نیست اون خواسته ی دلم بلکه عاقبتش سرنگونی خودمه وقتی خدا بهشت  و جهنمی گذاشته و داره آزمایشم میکنه از کدام ناحقی بترسم وقتی چندین برابر خواهد داد کما اینکه مظلوم باشم نباید درونم به خواهش های نفسم جواب مثبت بدم حالا شهوت ممکنه مخفی باشه ولی همین شهوت هم خواسته ی کمی نیست که حالا بله ما هر زنی خوشمون بیاد باید 24 ساعته بهش فکر بد کنیم بله خوب اینا  همش سرنگونی میاره یعنی من یک موقعیتی پیش بیاد خلوتی شهوترانی میکنم لذا اینا آزمایشه که روی مخ مان این زنان و درسته حق من اینه که باید زن داشته باشم پولدار باشم ولی طغیان چی؟!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی