یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر

زن گفتیم حساسه و کارهای دستگاه های جاسوسی طوری شده که دشمنی با شوهر هم دارندا چون مومنه شوهرش ولی از طریق زنش کانون محبتش رو میشکنند این با وضوح کامل برای ما لااقل روشنه که دستگاه ها فساد دارند و شیطانی هستند و معمولیه براشون که زن مردم رو بخوان فاسد کنند و فساد همش این نیست که زنا کنه حالا میگیم زنارو هم یه خوش و بشی هم بکنی باهاش دوست بشی کار تمامه کانون محبت خانواده یعنی زن فرو میپاشه پس جاسوسان چه میکنن در خانه های ما دلشون برای ما سوخته وقت بزارن رویمون؟! بله زن اقدر حساسه که منحرف بشه دیگه مخبتی نیست یه کلیپ هم گذاشتیم براتون از آیت الله حائری ره که فرمودند منظور از ناقص العقل بودن زن که امام علی(ع) فرموده چیز دیگری است بر میگرده به زنانی که تقوا ندارند و مگه مثلا یزید کامل العقل بوده؟!! معاویه؟!!!

لذا همینه بحث که برای از پا در آوردن مومن میرن به سراغ زنش و خانواده رو میریزن بهم یعنی دستگاه رسما وجود داره برای اینکارا از جمله جاسوسی از جمله خود شیطان درون ما از جمله خسادت درونی تا بیرونی و اجتماعی و دستگاه ها لذا زن اگر ببندنش و بهش تجاوز کنن اولش جیغ میزنه ولی بعدش داره خوشش میاد و میگه بده ادامه بده بکن ما اینارو دیدیم لذا احساساتش از  عقلش بیشتر حالا احساسات شهوانی باشه محبتی باشه احساسات الهی و روحانی باشه بیشتر از عقلش هست احساساتش!! یعنی اگر منحرف بشه دیگه شده دیگه و یه آدم دیگری میشه که برگشت نداره و خانواده از هم میپاشه!!! لذا باید سعی بشه زن در خانه باشه و کارهای خانه رو دین خواسته و بیرون نگرده چون حساسه البته امنیت هست ولی گرگم زیاده توی چشم نباید باشه و کار و شغلم داره مخصوصا اگر مومنند باید درخانه شغلش کشیده بشه اگر مقیده و خعلی مهمه که زن در خانه باید آرامش ذاشته باشه ولی در بیرون از خانه باید بترسه الان برعکسه اقدر جاسوسی ها زیاد شده که زن در خانه آرامش نداره و برای دلخوشی و فراقت و سرگرمی و رهایی و نجات پا میزاره بیرون!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی