یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر
باید بحث بشه که چرا خودشناسی و نه دیگران شناسی؟!! علم روانشناسی اونجاش بده که شما میری روی مخ دیگران روی رفتار دیگران و شناخت دیگران!! چرا خودشناسی خداشناسی است حتی شما ولی خدارو بخوای روانشناسی کنی اگرچه همه نور است و نورانی میشیم در فضاشون باز اشتباهست یعنی شما اگر رفتار خوبی رو از ما یادبگیری تا موقعی که به خود روجوع نکنی حالا تقوا نداشتی ایمان برب نداشته باشی اصلا جاهایی برعکس میشه میبنی از ولی خدا بدت میاد یا حتی برعکس و دشمنشم میشیم و دشمن خدا همه چیز درون ماست یه عده اصلا از درون  و درد و نور خودشون میخوان مارو بشناسن یعنی طرف زنه نگاه میکنه ببینه چشه خودش بعد مارو اصلا قضاوت میکنن حالا این بحثش جداست علمشو دقیق ندارم که از درد خودمون دیگران رو قضاوت  کنیم که درستم نیست اگر علم نباشه و چیزای دیگر ولی بحث اینه الان که روانشناسی دیگران گرچه خبره باشی یک عامل شیطنت میتونه به حساب بیاد مگر اینکه تچربه شو از درون خودت داشته باشیم یعنی چه؟ یعنی من نگاه میکنم نوجوانی رو میبینم که خودم برام پیش اومده که برای توجه جلب کردن مثلا پیراهن گلگلی می پوشیدم یواشکی نوجوان که بودم تو آئینه خودم این مرض ها رو داشتم لیکن میدونم دقیق نوجوان چه وضعی داره و بیماریش چیه حتی ترقیش میدم چون درون ما همه ی بیماری های روانی بوده تجربه شده مخصوصا کسانی که ایمان دارن همه نوع جنگزدگی داشته اند لذا از درون تجربه و بیماری و همه چیز خودشان میتونن مخصوصا بچه ها و نوجوانان رو بشناسند یک استاد حوزه میدونه دقیق حتی از روی ظاهر من که من در چه  پله ایم خودش حتی اگر به مرض من دچار نشده نزدیک بوده فضای منو داشته و میفهمه اینه اصل پس که بریم خودمون رو بشناسیم نه که قانون بسازیم از رفتار دیگران که هرکه دماغش چاق شد مثلا فلانه اینا علم هست ولی شیطان که بیکار ننشسته همه جور احتلاف درست میکنه حال این بحث بحث بسیار پیچیده است که میگه اگر خود رو بشناسی خدارو شناختی!!! میکشه به درازا بحث که از توان من حقیر خارجه!! لذا بحث پیچیده است برای اصلاح جامعه باید خودمون رو اصلاح کنیم دیگه مثلا هرکس در قبر خودش میخوابه بهشت و جهنم خودش و معرفت خودشه حالا شما درسته منو یاری بدی قبرت نورانی میشه ولی اگه خرابمون کردی جه؟! اصلا بحث خداشناسی گفتم شما از بیرون نمیتونی معرفت داشته باشی مگر اینکه در درونت اثر بزاره وگرنه معرفت مورچه ی بی گناه باید در خداشناسی از هممون بیشتر باشه و داره شکرشم میکنه مورچه پس هدف خعلی بالاتره از خلقت لذا در علم روانشناسی باید شاخه اش با خیوان شناسی جدا بشه یعنی شما رفتار گربه رو چیز کنی نباید رو من پیدا کنی حتی علم پزشکی و روانشناسی موش که میگن خعلی به انس و انسان ها نزدیکه فیزیکش!!! البته چه کیم که بعضیا حیوانانن اکثرا مثلا تو غرب حیوانیت رایجه ولی تو ایران مومنینند مثلا من بعد مدت ها حمله ی شیطانی شد و محتلم شدم توی خواب و یه خواب وحشتناکم داشتم میدیم و با مومنین میجنگند شیاطین دیگه!!! حالا غرب رو باید با همون سیستم حیوانیت شناخت و مسلط  شد دیگه و روانشناسی مسلطه در ایران باید برای اوج دین داشت که خدا  اینو خواسته است!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی