یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما ساده گرفتیم قضیه رو و گفتیم باید مومنان جمع بشن و تمام و فتنه هارو در نظر نداشتیم مثل فتنه ی 88 که قیام رخ داد و به نیروی های کوچیک و جمع ها قدرت دادند اینجا خعلی تبصره است که باید چکار کرد یعنی مثلا یکیش اینه که ما رهبر داریم یعنی یک نیروی قوی الهی پیامبری که نمیزاره  بسیاری از فتنه ها رخ بده مثلا اگر یک فرد ضعیف رهبر ما بود و میخواست با هوای نفس و خیال و هرچه کورکورانه بگه ما در بحرین دخالت میکنیم چون اصلا بحرین سند داریم جز ایران هست یا بوده خوب اینجا چه میخواستیم بکنیم جمع هم هستیم لذا ماکوریم و خعلی چیزارو نمیفهمیم اصلا! لذا من خودم سال های پیش از 88 جمع میشدن و منم بی گناه نبودم وسبب خعلی از گمراهی ها شدم چون گروه ها بهم اعتماد داشتن و قد یه بزرگ دین با نوشته ها و ایمانی دوستم داشتن لذا من گمراه کردم و چوبشم خوردم اون موقع خعلی گروه ها جمع  بودند و یه گوشه قدرت نبود قدر خدا میپرستیدن مارو و ماهم همه خوب نبودیم که من میافتادم جلو هم خودم جاهل بودم و ناقص و گمراه هم میپرستیدن و حرفای گنده میزدم لذا تجربه نشان میده باید حتما یک ولی خدا در گروه های مومنین به چنگ بگیره و جونش و آبروش و اینا در خطر نباشه اون موقع حتی بین مجتهدان جنگ  و فتنه و مومنین وسواسی و نمیدونم حتی پلیسا قدرت بیش ازحد داشتن و زورمیگفتن و مجبور بودیم یکی امثال ما جولان بده و از خارج هم ترس و حمایت داشتیم ولی الان هیچکه گوهی نمیخوره هیچ گروه قوی ای حاکم بر جامعه نیست و نخبگان بیکارو از کار افتاده اینم بده لذا مارو الکی بزرگ کرده بودند مجبوری و ما هم گناه میکردیم یعنی هم پرستش من بد بود هم گمراهی من سبب گمراهی دیگران شده بود توجه میکنی؟ یعنی یه موقعی یه زن اقدر بزرگم کرده بود که میگفت تو نباید اصلا گناه کنی و راستم میگفت یک نوجوان اصلا نباید به فکر شهوتش باشه و آزاد نیست و ما هم مشمول دعای امام عصر(عج) همه رو وسواسی کرده بودم و صورتم رو هم جلوی مانیتور میخاروندم یک فتنه ای میشد و جنگ فرشتگان در راه! لذا نه اینجوری نه اونجوری البته من خودم فضا رو در دستم هست ولی شرکت درونشون نداشتم و ندارم در گروه های متخصص مومنن که خصوصی باشه من شرکت ظاهری نداشتم و هرچه میشد به دلم اصل جنگ بود و منم خط شکن لذا اینو میگم که اگه بخوایم گروه مومن اسیر کنیم که بیاید جمع بشین و ابلاغ نظامی سیاسی فرهنگی رو از بالا مخدوش کنیم یعنی ابلاغه کنیم که شما قانون اینه لذا همیشه با قانون نمیشه باید اختیارم داد و قدرت بهشون ولی اگر از فضا خارج بشن خودسرانه دیگه میشه فتنه ی 88 دوم لذا باید در راس یک مجتهدین خاص که در همه ی  امور بشه بهشون رجوع کرد گذاشت و پلیس و همه باید پیروش باشن اینجا یه مرتبه تو گروه دختری عاشق پسری بشه دیگه از جادر میره خعلی باید مرافب بود که یک گروه مومن رو در دانشگاه وگروه های نظامی حتی گروه های فرهنگی حتی همه چیز رو براشون خصوصی اگه کار کنیم خعلی خطرناک میشه من خودم مشاهده میکنم که گروه هایی جنگیر جمع شدن بالای سر من و مدیوم خودشم شیطانی اگر نباشه گنده شده و بهش قدرت دادن که امثال مارو اسیر کنن ، اینم شد گروه؟ اینم شد حمایت از جوان؟ بعد جالبه این مدیوم و جادوگر روهم بازی میدن فقط این شده رئیسشون بهش القا میکنن و این هرچی بگه دست خودش نیست یعنی اینکارا غلطه بله من اینجا اگر نمونه ی اصل از مجتهد باشم که هرچی نظر اونه نظر من بشه این یک برد خعلی خوب و الهی است البته باید تقوا بورزم گمراه نشم ولی در جنگیری و نمیدونم کنترل افراد از دور و سوار شدن بر مشاهیر  نخبگان سرکش اینجا مشاهده میشه میدوم شیطانی است نه الهی اینا گمراهیه!!! لذا میگم که خعلی تبصره داره ما خودمون در حال جنگیم حتی اقتصادی بودجه نداریم که مردم رو جمع کنیم و  مومنین رو و کارای ما هم خودجوش شده ولی هرجا مومنین جمع بشن کانون توجه خارجیان بشن و جاسوس از خارج بیاد فرصت خوبی هست ولی شیطاین هم هستند لذا باید مثل گذشته یعنی بهتر از گذشته چیز کرد وگرنه بله یه جلسه ی عمومی که بزرگان دین بیان نمیشه کنترل کرد پای سخنرانیشون مردم رو که اذیت و شیطنت نکنند ایشالا چه برسه گروه مومنین جمع بشن حتما فتنه داره! یه مساله ش جمع شدن ارواح هست در مجالس که نورانیت میده ولی الان راهشون سد شده یعنی خعلی چیزا هم دست ما نیست و ارواح مسلط میشن فرشته ها مسلط میشن جمع میشن قبض میشیم اینجا اگه شیطانی بشه رحمت کم میشه خدارو نمیشه دور زد نمیشه تسخیر کرد روح مومن و فرشتگان رو اونا با مومنیند نه با زورگوی!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی